Thx

Moderator: RT_Patrick
Maak er een leuk ritje van en ga kijken bij een vestiging van WayPoint, daar kun je ze zien en vasthouden. Geeft de beste indruk en info over wat je zoekt.dutchmidiman schreef:BMW dealers hebben vaak een oplossing, maar die zijn dan ook wel eens flink aan de prijs.![]()
Naast het feit dat er langs kunt gaan en zelf kunt aanschouwen en bepalen wat je budget is;
http://snelbalie.gps.nl/shop/acc/waypoint_steunen
Dat is inderdaad zo. Ook bij de WayPoint steun voor de GPS zijn meerdere app mogelijk.wooter schreef:Ik vind de BMW-montageoptie anders geen slecht ding. Je kan er bovendien nog andere accessoires bij bevestigen. Zo heb ik naast mijn Zumo ook nog een GPS snelheidsradarverklikker.
Is die goedkoper dan de BMW mount? Want ik zie er verder geen voordeel aan tov de BMW-mount.Toine schreef:Ik denk dat ik voor de Touratech steun ga gaan. Valt mee van prijs, en op de steun kunnen ook diverse applicaties gemonteerd worden...
Nadeel is dat je naar beneden moet kijken en dus niet meer op de weg kan zien. Dat kan een probleem opleveren. Bij de RT mount van WayPoint zit hij boven op de kuip en tellers net iets hoger dus! Wel iets verder weg dat is zo maar het lijkt me toch veiliger. Maar "elk voordeel heb ze nadeel" zij iemand eenshead02 schreef:ik heb deze net gekocht, kost bij elkaar circa 100 euro, maar ziet er wel goed en zeer stabiel uit.
http://www.techmounts.com/products/?pag ... uct_id=141
ik heb het ding gekocht via internet bij een engels bedrijf.
voordeel is dat de tomtom dichtbij is en dus erg goed te bedienen is.
Vraagje, als dat mag;Erikh schreef:Ik heb de Migsel steun van Waypoint op mijn R1200RT gehad, maar dat beviel mij niet goed, de Zumo trilde veel te veel.
Des te beter, rij veilig.Erikh schreef: Dat naar beneden kijken valt reuze mee.
Hij kost maar iets van een 72€ bij RAD, dus net iets goedkoper dan een OEM beugel...wooter schreef:Is die goedkoper dan de BMW mount? Want ik zie er verder geen voordeel aan tov de BMW-mount.Toine schreef:Ik denk dat ik voor de Touratech steun ga gaan. Valt mee van prijs, en op de steun kunnen ook diverse applicaties gemonteerd worden...
De Touratech beugel zit naast de twee bouten op het dashboard ook nog vast met twee beugels over het dashboard. Zo wordt de steun ook bevestigt langs boven, zodat de trillingen volgens mij moeten meevallen.wooter schreef:Reden dat ik het vraag is omdat de OEM-beugel met twee schroeven vast zit, maar stabiliteit krijgt van de brede voeten. De Touratech beugel zit ook met twee schroeven vast, maar heeft niet zo een brede voet om vibraties te vermijden. In beide gevallen moet je gaten maken, maar in de Touratech betekent dit gaten in je dashboard.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!