Nieuwe remblokken R850R
Moderator: RT_Patrick
Nieuwe remblokken R850R
Ik wil bij mijn BMW R 850R nieuwe remblokken monteren,maar ik heb een sumiere handleiding bij mijn BMW gekregen.
Nu was ik de afgelopen vrijdag op de motorbeurs en ben bij de BMW stand langs geweest om een uitgebreide handleiding te krijgen voor mijn type motor,maar helaas niet te krijgen.
Nu mijn vraag heeft iemand een handleiding voor het wisselen van de remblokken of is er groep mensen die weleens een weekend organiseren om aan de motor te sleutelen.
Mijn buurman heeft een K75 en die lui hebben weleens een weekend waar ze aan hun motor sleutelen,of heeft iemand voor mij een duidelijke handleiding hoe ik het kan doen.
Bij voorbaat mijn dank
Nu was ik de afgelopen vrijdag op de motorbeurs en ben bij de BMW stand langs geweest om een uitgebreide handleiding te krijgen voor mijn type motor,maar helaas niet te krijgen.
Nu mijn vraag heeft iemand een handleiding voor het wisselen van de remblokken of is er groep mensen die weleens een weekend organiseren om aan de motor te sleutelen.
Mijn buurman heeft een K75 en die lui hebben weleens een weekend waar ze aan hun motor sleutelen,of heeft iemand voor mij een duidelijke handleiding hoe ik het kan doen.
Bij voorbaat mijn dank
Re: Nieuwe remblokken R850R
Bedankt voor de reactie ,maar Bergen is me net een berg te ver om even te komen ik woon namelijk in de Flevopolder.
Maar ik hou het wel in de gaten,misschien kan ik toch nog een gaatje vinden om te komen.
Maar ik hou het wel in de gaten,misschien kan ik toch nog een gaatje vinden om te komen.
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Jos bedankt voor de handleiding hier heb ik wat aan.
Ik begrijp alleen niet waarom de BMW dealer dit niet heeft voor zijn klanten.
Fred
Ik begrijp alleen niet waarom de BMW dealer dit niet heeft voor zijn klanten.
Fred
Lijkt me logisch. Als jij het weet heb je hem niet meer nodig.
Ton
Ton

- HenkvanR
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Apeldoorn
De dealer verdient liever zelf aan de reparatie natuurlijk.waakoo schreef: Ik begrijp alleen niet waarom de BMW dealer dit niet heeft voor zijn klanten.
Fred
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
HenkvanR

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1707 Weergaves
-
Laatste bericht door Baird
-
- 5 Reacties