gekocht. Zonder top koffer. Ik heb hem gekocht omdat ik het een geweldige motor vind. Echter loop ik nu wel tegen een probleempje aan. Waar laat je, je helm. Ik heb geen top koffer dus dat ik geen oplossing. Ook krijg ik het niet voor elkaar om mijn systeemhelm makkelijk in een zij koffer te stoppen. in 1 van de zij koffers past hij wel. Maar dan moet ik toch aardig wat geweld gebruiken om de koffer weer dicht te krijgen. Dit lijkt mij niet echt een goede oplossing.
  gekocht. Zonder top koffer. Ik heb hem gekocht omdat ik het een geweldige motor vind. Echter loop ik nu wel tegen een probleempje aan. Waar laat je, je helm. Ik heb geen top koffer dus dat ik geen oplossing. Ook krijg ik het niet voor elkaar om mijn systeemhelm makkelijk in een zij koffer te stoppen. in 1 van de zij koffers past hij wel. Maar dan moet ik toch aardig wat geweld gebruiken om de koffer weer dicht te krijgen. Dit lijkt mij niet echt een goede oplossing.Vandaar de vraag waar laten jullie je helm als je ergens bent en hem niet mee wilt slepen.

Met een HJC.
 Met een HJC. dus open geklapt.
 dus open geklapt. Ongeveer zover.
 Ongeveer zover.  En dan leg je hem er zo in.
 En dan leg je hem er zo in. 

en je hoeft niets extra veel mee te nemen als een vuilniszak. :lol:
 en je hoeft niets extra veel mee te nemen als een vuilniszak. :lol: ![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) BMWRené
 BMWRené
 , morgen, mogelijk, ik heb namelijk geen zin om de gehele dag met mijn helm rond te zeulen.
, morgen, mogelijk, ik heb namelijk geen zin om de gehele dag met mijn helm rond te zeulen.   :lol:
  :lol: