Mooi, oplossing gevonden, op naar de volgende uitdaging
Als het goed is, zit er in je zekeringskastje ook een wit-plastic zekeringstrekkert.
Of anders bij de AutoMat, Halfords, etc ff 1 aanschaffen.
Niet met iets metaals tussen de pootjes van de zekering gaan zitten wrikken, voor het geval dat de zekering inderdaad defect is (door bijv. kortsluiting) en je dus een probleem zo kunt (her)veroorzaken.
Toch is het niet BMW's, bij de overheidsfietsen zitten ook alle zekeringen onder het zadel (geen meervoud), zelfs die van de radio-box (heb er pas 1 moeten uitbouwen en verbouwen)
Maar wel heel netjes om het zo op te lossen, niets mis mee met zo'n kapje erover, zit veilig, stof- en waterdicht en toch nog goed bereikbaar.
En het is ook onzin om de navigatie-voeding alleen maar voor de zekering eerst helemaal onder de tank door naar de zekeringskast te voeren, terwijl er genoed geschakelde plus onder het dashboard zit, wat dat betreft.
Nee hoor, prima opgelost wat mij betreft door jou dealeRT
