Nieuwe motor

Gratis advertentiemogelijkheid voor leden. Lees wel eerst de gebruikersvoorwaarden.

Moderator: RT_Patrick

Arnovanduijn
Type: Overig R-serie
Bijz: R850RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Katwijk

Nieuwe motor

Ongelezen bericht door Arnovanduijn »

Beste leden,

4 weken geleden is mn schuur afgebrand en m'n motor R850RT stond er ook in.

Ik had hem sinds April dit jaar, op Marktplaats en op internet kan ik deze niet meer vinden in de staat die ik had. Alleen van het bouwjaar 1998 maar dat vindt ik te oud.

Is er iemand die een R1150RT heeft liefst vanaf 2002 en waar niks aan gedaan hoeft te worden.

Alle info met foto's mag je sturen naar [email protected].
Bijlagen
Dit is er van over
Dit is er van over
QuickFix
Type: R1150RT
Bijz: Titan-grau, 2005
Xenon/LED/Geen ABS
Woonplaats of omgeving: OosteRhouT

Re: Nieuwe motor

Ongelezen bericht door QuickFix »

Ah, ik vind dit oprecht heel verdrietig om te horen. :O
En er wordt zeker helemaal niets vergoedt door je inboedelverzekering of zo? :$

Helaas kan ik je niet direct helpen, maar op Marktplaats zie ik regelmatig nette R1150RT's te koop staan voor een nette prijs (vandaag nog eentje met iets van 52k op de teller voor nog geen €3000).

Maar je kunt ook nog eventjes wachten: het is momenteel komkommertijd in motorland, dus redelijk veel aanbod; als je maar een beetje geduld hebt, dan zie je er vanzelf eentje langskomen die precies is wat je zoekt.

Heel veel sterkte in ieder geval!
Groeten,

Peter
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Woonplaats of omgeving: Uden

Re: Nieuwe motor

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Ik vrees dat ik de mijne (R1150RT/2004) binnenkort te koop aan moet bieden. Reden: door een hardnekkig rugprobleem staat hij al meer dan een jaar in de showroom bij mijn dealer, en omdat ik pas in 2026 geopereerd wordt zal ik er voorlopig ook niet op kunnen rijden 😪

Omdat ik er altijd super zuinig op ben geweest, is hij werkelijk bijna in nieuwstaat en altijd dealer onderhouden. Hij staat bij de Motoralo in Uden, dus als je wilt kun je hem zo een keer komen bekijken...Prijs is bespreekbaar, ligt er aan welke accessoires je wél of niet wilt overnemen. Abs systeem werkt feilloos en heb ik om de 2 jaar steeds volledig laten verversen/ reinigen.

O ja, ik meen dat er nu zo rond de 50k op de teller staat en stalen remleidingen zitten er uiteraard ook op 👍

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Koop/verkoop/gezocht/gevraagd advertenties”