Ik had in eerste instantie het idee om een Carpuride 702B Pro + BM05 bracket aan te schaffen voor op mijn net aangeschafte RT (2009), maar aangezien er op diverse forums kenbaar gemaakt werd dat er toch wel wat problemen zijn met diverse android telefoons (zelfs Carpuride kon mij geen garantie geven dat het zou werken op mijn Samsung S20 FE) heb ik dit idee toch maar laten varen.
Na wat internet zoek uurtjes uiteindelijk op deze YT video belandt, mede vanwege de onbeperkte android mogelijkheden zonder dat het meteen een rib uit je lijf kost, moest dit hem worden

Boodschappenlijstje,
Eerder deze week op Marktplaats voor €125 een zo goed als nieuwe Samsung Tab Active 3 gekocht en meteen opgehaald.
Op Bol.com de geschikte Brodit mount + slotje gekocht voor €78,00
Op Amazon.nl een Heemol 12V to 2x USB adapter gekocht voor €8,49
Bij Biker Outfit een Quad Lock Weatherproof Wireless Charger Right Angle Cable besteld voor €10,00
50+ 10TB simkaart besteld met Koningsdag korting voor stand alone gebruik.
Ik wil nog een bescherm hoes met rits voor de Tab hebben (nog niet gevonden) zodat de Tab netjes opgeborgen kan worden in het afsluitbare rechter kuip kastje.
Vanmiddag de bestelde spullen binnengekregen op de 12V > USB adapter na, deze moet in de avond komen, maar we konden dus al de Brodit mount
monteren op de al aanwezige Nav beugel dmv 4 rubber M4 plugs die de trillingen moeten dempen , uiteraard meteen een proefritje met het zonnige weer van vanmiddag gemaakt met tevens wat favoriete Spotify muziek op de N-Com, het resultaat is wat mij betreft

Stroomverbruik is trouwens wel een dingetje zonder externe voeding, het gaat hard!!

In de zon valt de zichtbaarheid iig reuze mee