Nu was ik hem aan het wassen en toen viel mij dit op
Er lijken wel extra bougies erin te zitten. Bovenop zitten bij beide cilinders een plug met ngk erop.
Is dit standaard? Of is het een hele domme vraag?
Iemand een idee
Moderator: RT_Patrick
Ik ben wel eens kritisch op BMW, juist omdat ik het merk al decennia rijd en dan krijg je wel wat mee, maar er zijn ook zaken waar ze heel goed in zijn.Baird schreef: 06 jun 2021, 21:52 BMW heeft, zoals gebruikelijk, eerst volledig ontkend dat er überhaupt een probleem was,
Hm, een enkele referentie aan afbrekende voorvorken van de LC serie of scheurende achterdempers bij RT LC zou hier voldoende mogen zijn om te stellen dat BMW niet onmiddellijk enthousiast reageert als er eens iets niet klopt ..........fransgabler schreef: 07 jun 2021, 18:32Ik ben wel eens kritisch op BMW, juist omdat ik het merk al decennia rijd en dan krijg je wel wat mee, maar er zijn ook zaken waar ze heel goed in zijn.Baird schreef: 06 jun 2021, 21:52 BMW heeft, zoals gebruikelijk, eerst volledig ontkend dat er überhaupt een probleem was,
Dat zou me nix verbazen. In die tijd kwam het vermogen vooral voort uit de hoeveelheid 'cubic inches'.Baird schreef: 17 jun 2021, 21:18 Ik meen zelfs dat sommige vliegtuigen in de WOI al TwinSpark hadden ..
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!