Ik durf het bijna niet maar vragen staat vrij toch?

Zelfs na het lezen van de gebruiksaanwijzing en beetje klooien snap ik nog steeds niet helemaal hoe e.e.a. werkt aangaande alarm, centrale vergrendeling en afstandsbediening.
Ondertussen begin ik me wel erg te irriteren aan het automatisch inschakelen alarm terwijl ik wil tanken of nog met de koffers bezig ben....
Allereerst:
Wat is nu precies de functie van de knop afstandbediening met daarop een pijl en wat is de functie van de knop met daarop het bmw logo?
1 voor het alarm en 1 voor centrale vergrendeling? Gaat alarm erop en eraf als je knop centrale vergrendeling gebruikt? Wat is dan het nut van de andere knop?

In de instellingen kan je kiezen voor automatisch inschakelen. Maar dat gebeurt dan al 30s na motor uitzetten met knop contact (uitschakelen contact)...Is het ook mogelijk dat alarm er pas op gaat zodra je erbij wegloopt (met je sleutel?) Zodoende heb je wat tijd om je koffers te openen, tanken, nog even motor te verplaatsen zonder dat ie aanstaat, etc.
De koffers sluiten niet automatisch als je wegloopt bij de motor. Maar als het alarm aan staat gaat deze ten alle tijden wel af zodra je een koffer opent?
Nou ja...beetje domme vragen misschien en ik zal er ook wel achter komen na nog wat langer pielen.
Wellicht wil iemand me deze tijd besparen met wat uitleg.
Gr