 
 Ik ook althans dat is wel een beetju getemperd.
 
 Que? Wat's gebeurt?
 I don't know maar wellicht dat iemand mij kan helpen.
   I don't know maar wellicht dat iemand mij kan helpen.Je herkent het vast wel. Motor uit de winterstalling gehaald, opgeladen accu gemonteerd, alles nagelopen en dan kijk je (rechts op je dashboard) en zie de dat alle streepjes van de oliedruk en de benzinemeter aan staan en de klok staat op 88.88.
Bij de dealer geweest die aangaf om de 3e zekering er een nachtje uit te halen. inderdaad, dat werkt en ik heb m er maar gelijk 2 nachten uit gelaten. Ik dorst niet te kijken toen ik hem er weer in stak maar je raad het al. Alle streepjes stonden er weer en de klok op 88.88
 
 De dealer gaf aan dat er dan een nieuw(kostbare) display ingezet moet worden. Heeft iemand hier ervaring mee?
Overigens ben ik wel gewoon gaan rijden want de olie was voldoende en benzine heb ik getankt
Graag een advies of tip of .............




![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) 
 




 ik ga er mee aan de gang.
  ik ga er mee aan de gang.   Je hebt alweer gelijk. Maar ik weet wél dat "calibratie" ook bij mijn
  Je hebt alweer gelijk. Maar ik weet wél dat "calibratie" ook bij mijn   diende te gebeuren. En aangezien de accu van Jaap los is geweest..... . Ook al heeft het (gelukkig) geen invloed op het displaymankement.
  diende te gebeuren. En aangezien de accu van Jaap los is geweest..... . Ook al heeft het (gelukkig) geen invloed op het displaymankement. 
  
  
 