dutchmidiman schreef:Ik heb de hard-plastic versie, en die kan je gewoon bij je BMW dealer bestellen;
onderdeel-nummer # 83 30 0 401 696
En die ziet er als volgt uit;
Degene op de ASCycles link heeft onderdeel # 83 30 0 401 700
Dus ook verkrijgbaar bij je BMW dealer, denk ik zo.
PS: Via de website FromUS2eu punt nl, kan je vrijwel alles in de US kopen, tegen een prijs.
Dus bij de dealer geweest: die lange dunne is dus alleen voor de R1100XX( en waarschijnlijk ook voor de 1150 mono-spark), die heeft een bougiedop ( en geen bobine) en die is smaller dan de bobine van de twinspark, is ook goed te zien als je beide stukken gereedschap naast elkaar houdt.
De tweede aluminium optie: kon niet, bestaat niet. Nagevraagd in de werkplaats: daar gebruiken ze dat zelfde plastic flutding dat wij gratis krijgen, wel hadden ze hem door gezaagd bij de bolling aan de achterkant.
Verder werden er nog wat denigrerende opmerkingen gemaakt over de handigheid van de amateur-monteurs die niet met zo'n ding overweg kunnen _003 , nou heb ik ervaring met geleverde sleutelkwaliteit van deze dealer

en dat is de reden dat ik er alleen kom om iets te kopen en verder niks. Ik ben dus maar gauw weer weggegaan voordat er weer stoom uit mijn oren kwam. _003
We blijven dus lekker bij de oplossing van Kees,