Hi Guys,
Dankzij het meest verschrikkelijke

standaard-stuk-plastic-flut-gereedschap van BMW  heb ik altijd problemen om de bougiekap( = de bobine) van de primaire bougie te verwijderen. Gisteren is er zelfs een stukje bakeliet van de bobine afgebroken  _003 waardoor bovengenoemd gedrocht het nu helemaal niet meer doet. Het enige dat ik tegenkom is op de amerikaanse website van A&S en is onderstaand tool, maar ze leveren niet in europa. Heb bij de Hobbyist gevraagd, Wunderlig, etc, maar niks.
  standaard-stuk-plastic-flut-gereedschap van BMW  heb ik altijd problemen om de bougiekap( = de bobine) van de primaire bougie te verwijderen. Gisteren is er zelfs een stukje bakeliet van de bobine afgebroken  _003 waardoor bovengenoemd gedrocht het nu helemaal niet meer doet. Het enige dat ik tegenkom is op de amerikaanse website van A&S en is onderstaand tool, maar ze leveren niet in europa. Heb bij de Hobbyist gevraagd, Wunderlig, etc, maar niks.http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=43282
Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die tegen dit probleem aanloopt ,weet iemand waar dit tool of iets vergelijkbaars wel te krijgen is en misschien zou een groepsinkoop een optie kunnen worden?