Plaatsen van camera
Moderator: RT_Patrick
Plaatsen van camera
Hi guys,
Ik heb de vraag waar/hoe je het best een sony HD camera kan plaatsen, zodat het niet tè gek uitziet,
maar wel het uitzicht heeft zodat het leuk is om acties terug te kijken. Wellicht hebben jullie er zelf
ook eentje gemonteerd?
De enige plek waar ik de camera niet wil is op de helm.
Hoor graag van jullie.
Thanks in forward.
Ik heb de vraag waar/hoe je het best een sony HD camera kan plaatsen, zodat het niet tè gek uitziet,
maar wel het uitzicht heeft zodat het leuk is om acties terug te kijken. Wellicht hebben jullie er zelf
ook eentje gemonteerd?
De enige plek waar ik de camera niet wil is op de helm.
Hoor graag van jullie.
Thanks in forward.
- Nico4sen
- 2023
- Type: R1200RT
- Bijz: Ex-P met mudflap, V-Stream en Grip Puppies
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Hartje Fryslân
Re: Plaatsen van camera
Probeer de zoekfunctie rechtsboven eens. Dan gaat er een wereld aan mogelijkheden voor je open
Echt veel duidelijker wordt het niet.. of ik heb de verkeerde post te pakken. Momenteel heb ik de Sony op de helm gezet.
Ik ga zelf een klem uit aluminium maken voor om de veerpoot, zodat alles mooi van voor gefilmd kan worden.
Ik ga zelf een klem uit aluminium maken voor om de veerpoot, zodat alles mooi van voor gefilmd kan worden.
- marcel72
- Type: R1200RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Heerlen
Hoi Menno,
als ik zoek krijg ik dit:
search.php?keywords=actioncam
of specifiek deze:
viewtopic.php?f=120&t=8351
succes!
gr.
Marcel
als ik zoek krijg ik dit:
search.php?keywords=actioncam
of specifiek deze:
viewtopic.php?f=120&t=8351
succes!
gr.
Marcel
Eerst: Yamaha FJ1200, toen: BMW K1100LTSE en R1200RT. Nu K1600GT
ContourGPS, Zumo 660, Autocom pro-M1, Starcom LP-4502
ContourGPS, Zumo 660, Autocom pro-M1, Starcom LP-4502
- Kasper
- Type: R1250RT
- Bijz: Manhattan metallic (Style Elegance)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Noordhorn
Hoi,
Bevestiging aan het spiegelframe is mogelijk zonder een gat te hoeven maken in de kap rond de spiegel. Door gebruik te maken van een aanwezige kier naast de kap, en een stukje aluminium profiel. (3cm- 2mm). Het vereist wat buigen om met het profiel goed recht door de kier te komen. De kier wordt er ietsje ruimer door. Maar dat is voor degene die er op let. Mij stoort het niet.
Ik denk dat deze constructie iets minder stevig is dan de oplossingen die via de link hierboven gevonden kunnen worden. Desondanks ben ik er wel OK mee. Bij lage toeren, als de motor trilt, trilt de camera ook. Door de beeldstabilisatie in de camera valt het in het filmpje nog wel mee. 't hoeft van mij ook niet perfect te zijn.
Succes,
Kasper
Bevestiging aan het spiegelframe is mogelijk zonder een gat te hoeven maken in de kap rond de spiegel. Door gebruik te maken van een aanwezige kier naast de kap, en een stukje aluminium profiel. (3cm- 2mm). Het vereist wat buigen om met het profiel goed recht door de kier te komen. De kier wordt er ietsje ruimer door. Maar dat is voor degene die er op let. Mij stoort het niet.
Ik denk dat deze constructie iets minder stevig is dan de oplossingen die via de link hierboven gevonden kunnen worden. Desondanks ben ik er wel OK mee. Bij lage toeren, als de motor trilt, trilt de camera ook. Door de beeldstabilisatie in de camera valt het in het filmpje nog wel mee. 't hoeft van mij ook niet perfect te zijn.
Succes,
Kasper
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht