Motor-montage:

Moderator: RT_Patrick
Vooral de positie linkerzijkant koffer vind ik geweldig.......dutchmidiman schreef:En hier nog een redelijk voorbeeld van de verschillende mogelijkheden op de;
http://vimeo.com/58805508
Is inderdaad mooi voor het "mee-rij" gevoel, zeker als er veel bochten zijn.JDoubleOP schreef:Vooral de positie linkerzijkant koffer vind ik geweldig.......
Hieronder zie je dat ik de RAM-kogel net naast het spiegelhuis heb gemonteerd, dat kon ook niet anders want wil je de camera "stil" krijgen dan moet je een verbinding op het frame maken. In dit geval het subframe waarin de luidspreker gemonteerd is.dutchmidiman schreef:De positie van jou "Test 3" vind ik persoonlijk niet verkeerd, in mijn optiek mag je eigenlijk wel wat/iets van de motor zien.
Han's positie op het spiegelhuis (zo te zien?) naast het windscherm vind ik ook niet verkeerd.
Alleen moet je dan wel een gat boren zo te zien, en ik probeer er juist een sport van te maken iets te monteren zonder te boren of te zagen.
(het is meer dat ik bang ben niet zo handig met dergelijk gereedschap te zijn :lol: )
Strak!RhanRT schreef:Hieronder zie je dat ik de RAM-kogel net naast het spiegelhuis heb gemonteerd, dat kon ook niet anders want wil je de camera "stil" krijgen dan moet je een verbinding op het frame maken. In dit geval het subframe waarin de luidspreker gemonteerd is.
Ik heb een dergelijke opname nog niet van je gezien, maar ik geloof je direct.RhanRT schreef:In dit geval kun je de camera ook omdraaien (naar achteren richten) voor een ander en verrassend beeld met een gedeeltelijke opname van de rijder zelf.
dutchmidiman schreef:Strak!RhanRT schreef:Hieronder zie je dat ik de RAM-kogel net naast het spiegelhuis heb gemonteerd, dat kon ook niet anders want wil je de camera "stil" krijgen dan moet je een verbinding op het frame maken. In dit geval het subframe waarin de luidspreker gemonteerd is.
Qua positie wel heel mooi zo.![]()
Zal het zeker eens in overweging nemen of ik dat ook aandurf.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!