R1200RT-P
Moderator: RT_Patrick
R1200RT-P
Goedemiddag,
Al sleutelend aan mijn Rt kom ik een heleboel kabels tegen. nou snap ik dat er een hoop bekabeling aanwezig is voor de politiesystemen.
Ik kan alleen niet helemaal onderscheiden welke bekabeling eruit kan. heeft iemand hier misschien een idee? en zoja zou diegene dat kunnen beschrijven?
Al sleutelend aan mijn Rt kom ik een heleboel kabels tegen. nou snap ik dat er een hoop bekabeling aanwezig is voor de politiesystemen.
Ik kan alleen niet helemaal onderscheiden welke bekabeling eruit kan. heeft iemand hier misschien een idee? en zoja zou diegene dat kunnen beschrijven?
- Nico4sen
- 2023
- Type: R1200RT
- Bijz: Ex-P met mudflap, V-Stream en Grip Puppies
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Hartje Fryslân
Re: R1200RT-P
Beschrijven is deels mogelijk:
Alle afgeknipte kabels kun je verwijderen.
Hiervoor eerst alle kuipdelen verwijderen en de benzinetank eraf. Pas dan kun je er goed bij.
Ook nog even nadenken wat je met je tweede accu wilt (ik zeg verwijderen) en wat je met de twee externe DIN-aansluitingen wilt.
En verder Nico4sen vragen of hij tijd heeft een keer langs te rijden
Alle afgeknipte kabels kun je verwijderen.
Hiervoor eerst alle kuipdelen verwijderen en de benzinetank eraf. Pas dan kun je er goed bij.
Ook nog even nadenken wat je met je tweede accu wilt (ik zeg verwijderen) en wat je met de twee externe DIN-aansluitingen wilt.
En verder Nico4sen vragen of hij tijd heeft een keer langs te rijden

haha, de kappen zijn er inmiddels af (liggen bij de spuiter)
benzinetank nog niet, enne over die laatste opmerking krijg je een PB;)
er komt een sowieso een TOMTOM in (daar heb ik de houder al voor) dus een geschakelde plus is altijd fijn, en eventueel wil ik nog iets van een usb aansluiting in een van de koffers om mijn telefoon op te laden bijvoorbeeld. (indien mogelijk uiteraard!)
benzinetank nog niet, enne over die laatste opmerking krijg je een PB;)
er komt een sowieso een TOMTOM in (daar heb ik de houder al voor) dus een geschakelde plus is altijd fijn, en eventueel wil ik nog iets van een usb aansluiting in een van de koffers om mijn telefoon op te laden bijvoorbeeld. (indien mogelijk uiteraard!)
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Draadje verplaatst naar: SLEUTELPROJECTEN VAN LEDEN . . . .
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- eveRT
- Bijz: Ex-politie type 11-2010
- Woonplaats of omgeving: Diemen
- Contacteer:
Belangrijk om te weten is wat voor RT je hebt. Uit welk jaar is hij?
Zelf heb ik een paar maanden geleden een 1200 RT uit 2010 gestripped van bedrading. Dat viel me niet eens echt tegen. Kwestie van draden volgen en weghalen wat afgeknipt is. Wel kost het veel tijd om uit te zoeken waar afgeknipte draden heen gaan en daar de stekkers loshalen.
Er loopt een dikke boom vanaf de achterkant naar voren, vooral communicatie en aansturing van toeters en bellen. Maar zoals Nico al zegt: haal de extra accu uit het handschoenenkastje, dat scheelt veel gewicht.
En ook ik wil wel eens komen helpen en kijken. Lijkt me leuk om dat met z'n 3-en te doen.
Hier het draadje over mijn motor. viewtopic.php?f=61&t=8944
Zelf heb ik een paar maanden geleden een 1200 RT uit 2010 gestripped van bedrading. Dat viel me niet eens echt tegen. Kwestie van draden volgen en weghalen wat afgeknipt is. Wel kost het veel tijd om uit te zoeken waar afgeknipte draden heen gaan en daar de stekkers loshalen.
Er loopt een dikke boom vanaf de achterkant naar voren, vooral communicatie en aansturing van toeters en bellen. Maar zoals Nico al zegt: haal de extra accu uit het handschoenenkastje, dat scheelt veel gewicht.
En ook ik wil wel eens komen helpen en kijken. Lijkt me leuk om dat met z'n 3-en te doen.
Hier het draadje over mijn motor. viewtopic.php?f=61&t=8944
http://about.me/evertkuiken
BMW R1200RT-P (11-2010). Daarvoor Yamaha TR1 (1982) en daar weer voor Suzuki GS 450 L (1985).
Garmin zumo 350. Daarvoor Garmin Quest II.
BMW R1200RT-P (11-2010). Daarvoor Yamaha TR1 (1982) en daar weer voor Suzuki GS 450 L (1985).
Garmin zumo 350. Daarvoor Garmin Quest II.
Inmiddels is Nico even wezen kijken:) waarvoor dank! Het blijkt dat mijn opbouw iets anders is geweest dan die van hem, (zwaailichten op andere plaatsen etc.) en dat er vrijwel geen extra bekabeling meer ligt (alleen de extra accu).
Gaat om een fiets van oktober 2008 dus helaas nog wel het oude motorblok, maar de km stand van 80.000 maakt veel goed:)
Gaat om een fiets van oktober 2008 dus helaas nog wel het oude motorblok, maar de km stand van 80.000 maakt veel goed:)
Voortgang:)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Nico4sen
- 2023
- Bijz: Ex-P met mudflap, V-Stream en Grip Puppies
- Woonplaats of omgeving: Hartje Fryslân
Dat begint er op te lijken Thijs 

- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Idd goed bezig . . . en zo creëer je je eigenNico4sen schreef:Dat begint er op te lijken Thijs

Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- Arjan W
- 2024
- Type: R1150RT
- Bijz: De bestuurder
- Woonplaats of omgeving: Amersfoort
Mooi hoor! 

De rit is altijd het mooist, na de warme thuiskomt!Liever tien keer neon-yellow, dan een keer niet gezien.
- Ed Spijker
- Type: R1100RT
Hoi Thijs mooi geworden mijn complimenten
Een dag geen motor gereden is een dag niet geleefd
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2195 Weergaves
-
Laatste bericht door RendeRT
-
- 47 Reacties