van 2011 met slechts 10.000 km op de teller. De vorige eigenaar was geen poetser dus als ie blinkt en het weer het toelaat zal ik de RDW en douane eens gaan bezoeken voor een gele plaat achterop
 van 2011 met slechts 10.000 km op de teller. De vorige eigenaar was geen poetser dus als ie blinkt en het weer het toelaat zal ik de RDW en douane eens gaan bezoeken voor een gele plaat achterop  . Laat het voorjaar maar komen
 . Laat het voorjaar maar komen 
Moderator: RT_Patrick
 van 2011 met slechts 10.000 km op de teller. De vorige eigenaar was geen poetser dus als ie blinkt en het weer het toelaat zal ik de RDW en douane eens gaan bezoeken voor een gele plaat achterop
 van 2011 met slechts 10.000 km op de teller. De vorige eigenaar was geen poetser dus als ie blinkt en het weer het toelaat zal ik de RDW en douane eens gaan bezoeken voor een gele plaat achterop  . Laat het voorjaar maar komen
 . Laat het voorjaar maar komen 

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) 
 ![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) Dominique
  Dominique  

En ik zal hem zeker mat laten want deze uitvoering vind ik zelf ook wel mooi.
 En ik zal hem zeker mat laten want deze uitvoering vind ik zelf ook wel mooi.Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!