Deze zomer heb ik een rondje gereden langs de moezel op de motor van mijn schoonzus en die vervolgens nog twee weken te leen gehad.
Ik ben verliefd geraakt op een Italiaanse schone, en ik heb nu een eigen Ducati multistrada op de oprit staan. T.z.t. zal de BMW toch plaats moeten maken omdat ik niet meer 3 motoren wil, daarvoor rij ik niet genoeg.
Voornemen is om van het voorjaar de BMW op mp te zetten, maar als iemand zich nu geroepen voelt is dat natuurlijk ook prima.
Betreft mijn BMW R1100r uit ‘95, ongeveer 66k op de klok.
Onderhoudshistorie voor juli ‘24 onbekend. Cosmetisch prima, maar na 66k natuurlijk geen concoursstaat. Het poetsen is voor de volgende.
Omdat ik mijn vrouw moet beloven heelhuids thuis te komen doe ik altijd voldoende onderhoud. In dit geval betreft het van juli ‘24 tot heden:
‘24
Alle filters en vloeistoffen (muv remvloeistof achter) vernieuwd
Voorvorkkeerring
Zadel overtrek
Remrevisie hoofdcilinder en remschakelaar voor
Dynamo riem
Bougies
Koppakking rechts
Olievuldop en klepdekselpakkingen
R1200 injectoren van tills
‘25
Hyperpro progressieve veren voor en achter (verstelbaar), afgesteld op 75kg en sportief toeren
Linker kettingspanner nieuw model
Halsensor van bekend forumlid
Kleppen gesteld en sync bij 61.500
Rechter ketting spanner veer en zuiger, klepstoters, tuimelaar rechts gesteld bij het kleppen stellen.
5 weken geleden nieuwe banden voor en achter + balanceren, daarna nog geen 1000km gereden.
Het is geen geheim wat het mij gekost heeft, kijk het gerust na elders op het forum. De kilometerstand is net, er staan ook andere exemplaren te koop voor minder maar het verschil is snel bijgelegd in wat er vaak nog moet gebeuren.
Met stuurverhogers, twee houders voor koffers (geen koffers, de tas blijft ook thuis), stuurbeugels voor het windscherm, een windscherm in niet nette staat en de oude onderdelen voor zover die het bewaren waard zijn.
Vraagprijs is €1700, lijkt mij niet te wild.
Kom ik nooit meer terug in het BMW kamp? Ik heb vanaf dag 1 een zwak voor de R1250r en het boxer karakter brengt mij zeker plezier, de tijd zal het leren…
Ik heb niet veel foto’s van de motor, dus dit is het even voor nu.
Voornemen tot verkoop: R1100r
Moderator: RT_Patrick
-
- Type: Overig R-serie
- Bijz: R1100r
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Hilversum
Voornemen tot verkoop: R1100r
Nu: Ducati Multistrada 1000ds, BMW r1100r, Yamaha XS400se
Eens: Kawa GPz600r, Yamaha fzr 600&1000, Yamaha xj600n, Yamaha XS750, Honda VFR800fi, Suzuki DR350shc, Suzuki DR750s
Eens: Kawa GPz600r, Yamaha fzr 600&1000, Yamaha xj600n, Yamaha XS750, Honda VFR800fi, Suzuki DR350shc, Suzuki DR750s
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht