Vorige week vol goede moed, op mijn

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Moderator: RT_Patrick
Bij de 1200-serie wordt na contact-uit altijd de ABS opnieuw geïnitialiseerd en getest, bij het starten van de motor en het wegrijden en iets snelheid maken.Gedurende langere tijd rijden met een door de motorremwerking blokkerend achterwiel, bijv. bij het heuvelafwaarts rijden op een gladde ondergrond.
@jaczelf: Prima oplossing. Mooi.jaczelf schreef:BMW betaald de pomp, ik het arbeidsloon van € 400,00. Overigens is bij het lager ook al vervangen, waarbij BMW het lager betaald heeft. Ik ben blij met de oplossing!
Adrina schreef:Toen ik jou verhaal las dacht ik al wacht maar jij bent ook aan de beurt. Ik heb zelf de unit eraf gehaald en gerepareerd. De borstels gaan inderdaad stroef. Alles goed gereinigd en gemonteerd en sindsdien 500 km gereden zonder melding van een abs storing. Ook abs werkt gecontroleerd door een strook karton op de straat te leggen en op het karton vol in de rem nou abs werkte perfect. Ik heb ook nog ergens gelezen dat bmw met een terugroep actie komt die begint in september en afgerond moet zijn in januari 2015. Want laat een ding zeker zijn het is een veiligheids item en er zijn onjuiste produkten gebruikt. Ik vind dat bmw hiier de klant volledig schadeloos moet stellen.
Jawel, maar wat ik begrijp niet voor de 2007 RT modellen. Allemaal modellen <= 2006. met i-ABS. Misschien moet het RDW eens apart geïnformeerd worden dat het probleem zich doorzet in de volgende serie?Jos WRSM schreef:Het artikel over de terugroepactie staat ook op het forum: KLIK >>
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!