Bij de 1150RT heb je geen CAN-bus wat dat aangaat.
Je hebt wel een soort van voorloper met de defecte-licht controle c.q. werking van het ABS circuit.
Lees: Motormanagement MA v2.4 versus de degene van de 1100RT, zijnde MA v2.2
Terug naar je vraag;
Zover mij bekend is er geen stroomdraad die onder spanning komt te staan zodra het contact uit gaat.
Maar ik kan het mis hebben, ik heb al mijn boeken weggedaan toen ik overgestapt was op de 1200RT.
Je zou het eventueel wat gemakkelijker kunnen oplossen door een 12 volt mini-relais te nemen met een wisselcontact;
Zodra de spanning aan gaat en het relais bekrachtigd wordt, schakelt het contact om en schakelt dan de led uit. (de Normally Closed contact)
De spanning om dat relais aan te sturen kan je nemen van je dimlicht of stadslicht, of van de radio.
Zolang het maar een spanning is die aanwezig is zodra het contact aangezet wordt.
Voordeel van op deze manier een relais te gebruiken, is dat alleen de alarm-led spanning gebruikt, en niet het relais (zolang het contact niet aan staat)
Je praat in beide gevallen over mili-ampères.
