Ik ben Theun en woon in friesland.
Wat doe ik hier met een bmw K?
Ik leg het even uit:
Een jaar of 9 geleden haalde ik mijn Rijbewijs. Toen ben ik een motorpak gaan kopen (je moet ergens mee beginnen) en naast dat pak stond een Suzuki DR800. Na een jaartje sturen had ik zin in wat anders, motor op marktplaats. Toen kwam er een hele vriendelijke Amsterdammer op zijn bmw K75S om de Suzuki te kopen. Of hij zijn bmw even bij mij mocht laten staan, dan kon hij op zijn Suzuki terug.... Na 3 weken had hij de bmw nog niet opgehaald, dus ik bel hem even... Geen tijd! Mag hij nog even blijven staan? Tuurlijk, maar zal ik anders 750,- naar je overmaken? Stuur je mij de papieren en sleutels.?
Gekscherend bedoelt, maar toch had ik de bmw aan mijn broek...

Na weer een jaartje kregen wij onze dochter. Datzelfde jaar parkeerde mijn vrouw onze V70 in de vangrail tijdens vakantie... En toen voelde ik mij niet meer zo prettig op de motor... ( als vader lijkt alles opeens anders ) dus bmw op marktplaats en nooit weer aan een motor gedacht...
Tot twee weken geleden. Mijn zwager belt en meld vol trots; ik heb motoport Hoogezand overgenomen! Dus ik besluit een kijkje te nemen in zijn winkel.... Staat daar een frisse bmw K75RT.... Hoe kun je een jonge ondernemer nou beter helpen??? Dus met de bmw en een nieuwe helm sta ik thuis voor de deur, uuuh schat, ik heb mijn zwager ook een handje geholpen...

Hoe dan ook, de beemer bevalt me boven verwachting goed, en het vertrouwde gevoel op de fiets is er ook weer!! :lol:
Maar sinds die eerste bmw heb ik ooit besloten, eens wordt het een boxer, en dat gevoel komt nu weer bovendrijven... Maar voorlopig rijd ik met de driepitter en lees ik lekker met jullie mee.