Vers lid, wel bmw maar geen boxer

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Theun

Ongelezen bericht door Theun »

Dag,

Ik ben Theun en woon in friesland.

Wat doe ik hier met een bmw K?

Ik leg het even uit:

Een jaar of 9 geleden haalde ik mijn Rijbewijs. Toen ben ik een motorpak gaan kopen (je moet ergens mee beginnen) en naast dat pak stond een Suzuki DR800. Na een jaartje sturen had ik zin in wat anders, motor op marktplaats. Toen kwam er een hele vriendelijke Amsterdammer op zijn bmw K75S om de Suzuki te kopen. Of hij zijn bmw even bij mij mocht laten staan, dan kon hij op zijn Suzuki terug.... Na 3 weken had hij de bmw nog niet opgehaald, dus ik bel hem even... Geen tijd! Mag hij nog even blijven staan? Tuurlijk, maar zal ik anders 750,- naar je overmaken? Stuur je mij de papieren en sleutels.?

Gekscherend bedoelt, maar toch had ik de bmw aan mijn broek... :D Maar na de eerste rit wist ik een ding zeker, ik rijd alleen nog maar een bmw. (Zolang we jet over twee wielen hebben dan)

Na weer een jaartje kregen wij onze dochter. Datzelfde jaar parkeerde mijn vrouw onze V70 in de vangrail tijdens vakantie... En toen voelde ik mij niet meer zo prettig op de motor... ( als vader lijkt alles opeens anders ) dus bmw op marktplaats en nooit weer aan een motor gedacht...

Tot twee weken geleden. Mijn zwager belt en meld vol trots; ik heb motoport Hoogezand overgenomen! Dus ik besluit een kijkje te nemen in zijn winkel.... Staat daar een frisse bmw K75RT.... Hoe kun je een jonge ondernemer nou beter helpen??? Dus met de bmw en een nieuwe helm sta ik thuis voor de deur, uuuh schat, ik heb mijn zwager ook een handje geholpen... _004

Hoe dan ook, de beemer bevalt me boven verwachting goed, en het vertrouwde gevoel op de fiets is er ook weer!! :lol:

Maar sinds die eerste bmw heb ik ooit besloten, eens wordt het een boxer, en dat gevoel komt nu weer bovendrijven... Maar voorlopig rijd ik met de driepitter en lees ik lekker met jullie mee. ;)
marcel72
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Heerlen

Re: Vers lid, wel bmw maar geen boxer

Ongelezen bericht door marcel72 »

Hoi Theun,

leuk intro-verhaal!
Heel veel plezier op je motor en hier op het forum.

gr.
Marcel
Eerst: Yamaha FJ1200, toen: BMW K1100LTSE en R1200RT. Nu K1600GT
ContourGPS, Zumo 660, Autocom pro-M1, Starcom LP-4502
bolrob
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1100RS
Woonplaats of omgeving: Zutphen

Ongelezen bericht door bolrob »

Leuk Theun!
Super machine die K75, zo soepel wordt het niet met een boxer. Geniet er maar van, want ook vaders moeten genieten:)

Uiteraard kun je je ook melden op het forum van Bert Meijerink, het BMW-K forum!

Gr. Rob
Theun

Ongelezen bericht door Theun »

bolrob schreef:Leuk Theun!
Super machine die K75, zo soepel wordt het niet met een boxer. Geniet er maar van, want ook vaders moeten genieten:)

Uiteraard kun je je ook melden op het forum van Bert Meijerink, het BMW-K forum!

Gr. Rob
Ik had zo'n gevoel dat jullie hier actiever zijn.... En tsjah, er komt een keer een R :D , zit ik alvast op de juiste plek...
mkoskamp
Woonplaats of omgeving: Deventer

Ongelezen bericht door mkoskamp »

K75 is een oerdegelijk en soepel blok. Heb zelf een k75s gehad. Liep soepel en zeer zuinig.
Veel plezier met de RT.
DickL

Ongelezen bericht door DickL »

Theun,

Leuk verhaal ! Een oud collega van mij rijdt al zo'n 20 jaar een K 75 en beleeft er nog steeds veel plezier aan ! Ik denk dat dit één van de meest ondergewaardeerde BMW motorfietsen is (geweest).
Keep them rolling !

gr. Dick
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom, veel plezier en veilige kilometers gewenst ;)
Grts Franky
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Theun

icon_welcome op het RT-forum .
Voor ritjes . . . . houd deze link maar in de gaten . . . . http://www.bmwrtforum.nl/mededelingen.htm
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Nico4sen
2023
2023
Bijz: Ex-P met mudflap, V-Stream en Grip Puppies
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Hartje Fryslân

Ongelezen bericht door Nico4sen »

Theun schreef:
J vd B te V schreef:Hej hej Theun,
Välkommen til forumen
Jag hoppas du älsker forumen.
Och jag älsker underskriften din mycke!
Hej då fra Sverige. (Jag är her på ferier.)

Hej vad kul! Är du på semester på ferier?

Dank iedereen voor het welkom!

Komen er vaak ritjes / meetings voor in noord-Nederland?? (Inte Sverige tyvär). ( ik heb iets met Zweden zoals jullie zien.... :roll: )
Welkom op dit gezellige en informatieve forum. In oktober is er weer de snertrit vanuit Koudum.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”