Een gratis forum voor liefhebbers van boxermotoren en RT-modellen. Hier deel je informatie, ervaringen en ritverhalen met andere motorrijders. Of je nu rijdt of fan bent, je bent welkom!
Misschien kan je eens informeren bij spuitbuswinkel.nl die kunnen in ieder geval wel op kleur in een spuitbus leveren, wellicht ook wel lakstiften of een adres aandragen.
Hallo JosBMW,
mijn kleurcode is 702 siennarood
ik heb wel een lakstift maar deze zat er al bij.
Wel wil ik binnenkort een spuitbus bestellen om de kofferdeksels te spuiten
En Roel, wat betreft de sticker deze zat er al op toen ik de motor kocht.
klopt niet erg duur voor een op kleur gemengde spuitbus en mijn bovenstaande motor(koffer nog niet gepoetst, dus glans komt nog niet overeen), en de vorige zijn daarmee gespoten en de kleur komt erg goed overeen.
Overweeg mijn koffers ook te spuiten. Durf echter niet de stap te maken. Daarbij zit ik met het probleem dat de koffers een ruw oppervlak hebben. Hoe ga ik daarmee om? Glad maken? Plamuren? Zo ja, hoe?
Wie tips/goede raad/adviezen heeft: ik ben benieuwd!
Have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB
.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)
Koffers kan je of licht opschuren en dan spuiten, maar ook geheel glad schuren voor een nog beter en gladder resultaat. Ik heb ze licht opgeschuurd en voor mij is dat voldoende.