Als ik de binnenvoeren geruit haal, dan zit ie te los. Heeft iemand ervaring met het vermaken of kopen van een iets dunnere voering? Ik sluit voorlopig uit om m'n hoofd aan te passen ....

Groet,
Eric
Moderator: RT_Patrick
Het BMW RT Forum is niet verantwoordelijk voor gepubliceerde tips en raadgevingen als bij uitvoering daarvan schade of letsel is ontstaan.
JDoubleOP schreef:Geen antwoord op je vraag, maar wel cruciale info voor andere gegadigden bij het kopen van een helm.
De ervaringsdeskundigen zeggen: Of je hebt een Schuberth / Shoei hoofd of je hebt er eentje voor een BMW helm.
Je geeft aan dat voorheen Schuberth had, dan zal een BMW helm niet bij jou gaan passen, tenzij BMW de pasvorm drastisch verandert.
BMW helmen meer voor de lange dunne gezichten. Shoei / Schuberth is meer voor de rondkoppen onder ons.
Tip: ga proefrijden met een helm
fyi. Joop
Wullum schreef:Herkenbaar.
Vroegâh kocht ik Nolan, al vanaf mijn brommertijd begin jaren '80, laatste keer een N90 vier jaar geleden.
Altijd pijn op voorhoofd en achterop schedel na een uurtje![]()
Tussendoor begin '90 zo'n police jethelm geprobeerd, was het ook niet en is vooral erg onveilig... Wel stoer met een pilotenbril![]()
Diverse BMW EVO helmen gepast, maar dat paste van geen kant...
Nu een Schuberth C3 en geen centje pijn...
Wullum schreef:Herkenbaar.
Vroegâh kocht ik Nolan, al vanaf mijn brommertijd begin jaren '80, laatste keer een N90 vier jaar geleden.
Altijd pijn op voorhoofd en achterop schedel na een uurtje![]()
Tussendoor begin '90 zo'n police jethelm geprobeerd, was het ook niet en is vooral erg onveilig... Wel stoer met een pilotenbril![]()
Diverse BMW EVO helmen gepast, maar dat paste van geen kant...
Nu een Schuberth C3 en geen centje pijn...
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!