Maar nu kan ik, als ik mijn koppeling in heb getrokken, geen richting naar links aangeven.

Is hier een oplossing voor of zal ik er misschien nog aan wennen door mijn linkerhand iets meer naar binnen te plaatsen?
Heeft iemand tips voor mij?
Moderator: RT_Patrick
dat is iets wat ik toen had bij de overstap van een Kawa naar deMarianne schreef:En ik had gisteren ook ineens de toeter te pakken. :lol: :lol: :lol:
Als je stil staat, kun je evt. met rechts de knipper bedienen. Niet ideaal, maar het gaat wel.Marianne schreef:Gisteren was Rob op zoek naar de weg en toen stonden we dus stil. Dan wordt het inderdaad moeilijk om nog de richtingaanwijzer te bedienen.
Ja, dat ga ik ook proberen. -top-HansD schreef:Als je stil staat, kun je evt. met rechts de knipper bedienen. Niet ideaal, maar het gaat wel.Marianne schreef:Gisteren was Rob op zoek naar de weg en toen stonden we dus stil. Dan wordt het inderdaad moeilijk om nog de richtingaanwijzer te bedienen.
scan schreef:Nu met die Japanse knoppenboel hoor je iedereen er over klagen.
+1doov650 schreef:scan schreef:Nu met die Japanse knoppenboel hoor je iedereen er over klagen.
Ho ho. Misschien bijna iedereen. Mij heb je er nooit over gehoord. Sterker nog, ik ben juist een voorstander.
Als je alleen een Beemer rijdt is het BMW systeem helemaal prima. Als je daarnaast ook nog op een andere brommer rijdt, dan is het wel fijn als meneer BMW zich ook aan de industriestandaard ook, want het zijn echt niet alleen de jappen die dit systeem hanteren.
Ik kan er ook niet makkelijk bij hoor. Kwestie van anticiperen, zoals hiervoor al aangegeven.Marianne schreef:Het went inderdaad snel, zeker omdat de lesmotor dit ook had.
Alleen zoals ik al begon, als ik de koppeling in heb getrokken, kan ik niet bij het knopje om mijn aanwijzer naar links aan te drukken. Echt klagen doe ik niet, hoor. Ik zal eerst nog een paar keer moeten rijden en dan zal het best gewend zijn. Op de lesmotor ging het tenslotte ooit ook goed.
Hahaha, maar ik denk dat jouw hand iets groter is dan de mijne. En jij hebt aanpassingen op je motor. Ik weet alleen niet of dat ook voor de richtingaanwijzer geldt.1-handed schreef:Zelfs met 1 hand is het mogelijk![]()
![]()
remmen,koppelen en richting aanwijzers
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!