Hartelijk groeten van iPhone met behulp van Tapatalk
Moderator: RT_Patrick
Kijk,Wolfs RT schreef:Ik denk trouwens dat als je de laatste 1,5cm ombuigt en de ronding laat zitten dit een stuk veiliger zou zijn.
Je krijgt wel m'n complimenten v.w.b. de afwerking in kleur, dit ziet er erg strak uit
Helaas vandaag paasbrunch en daarna werken tot 23:00. Dus komt nu niks van.Ed Spijker schreef:Ik had jullie reactie's wel verwacht en ben het volkomen met jullie eens hij is veels te gevaarlijk na jullie reactie verwijder ik hem Ik zie ook meer in het idee van Jan om een kantelbaar scherm te maken bedankt voor het idee Jan want ik zal er ee oplossing voor vinden Groet Ed
Ps Jan ik had al een scherm van kunststof gemaakt maar vond hem niet netjes
Wauw, ik ben jaloers. Een eigen freesbank is nog steeds een droom.......(Jaja... ik heb een freesbank) Ik heb er alweer zin in......
Kijk eens bij Herman Buitelaar (Edit: sorry. Had uit mijn hoofd een link geschreven waar je bij een ander soort hobby uitkomt........)PaulJacobsnl schreef:Wauw, ik ben jaloers. Een eigen freesbank is nog steeds een droom.......(Jaja... ik heb een freesbank) Ik heb er alweer zin in......
Heb mijn verslagje al klaar. En er wordt hier streng gemodereerd, dus vandaar heb ik even een nieuw topic gemaakt. :roll:Ed Spijker schreef:Je hack maar Jan vind ik niet erg eigenbelang
Dank voor je handige informatie. Misschien als ik mijn vrouw nog eens heel lief aankijkt, er nog wat gereedschap bij mag komen :-)J vd B te V schreef:Kijk eens bij Herman Buitelaar (Edit: sorry. Had uit mijn hoofd een link geschreven waar je bij een ander soort hobby uitkomt........)PaulJacobsnl schreef:Wauw, ik ben jaloers. Een eigen freesbank is nog steeds een droom.......(Jaja... ik heb een freesbank) Ik heb er alweer zin in......
Er zijn betaalbare bij. Maar wel groter en grover.
Ik heb echter al 19 jaar een Wabeco uit Remscheid.
Die is iets mooier en preciezer afgewerkt. Traploze snelheidsregeling is ook fijn.
Om het nog verder "in te wrijven",
Ik heb twee draaibanken. Eentje van 450 mm tdc (Huvema) en eentje van 230 mm tdc (Proxxon)
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!