Ik ben benieuwd hoelang jij je huidige RT in bezit hebt.
Doe mee aan de poll.
PS: 1 jaar = ook 1 jaar en minder . . . .

Moderator: RT_Patrick
Nico4sen schreef:M'nbijna 3 jaar en m'n
nog geen week. Dus tsja, ik weet eigenlijk niet wat ik in zal vullen...
Zijn beide m'n huidige RT's :)Jos wRSm schreef:de vraag is:
"Ik ben benieuwd hoelang jij je huidige RT in bezit hebt."
Nico4sen schreef:Zijn beide m'n huidige RT's :)Jos wRSm schreef:de vraag is:
"Ik ben benieuwd hoelang jij je huidige RT in bezit hebt."
Marianne schreef:Uhm, 1 week.Dus ik kan de poll niet invullen. Hahaha.
Maar mijn vorige heb ik drie jaar gehad.
Maarten, een nieuwe R1200RT LC "in panne", ik hoop niets ernstigMaarten1985 schreef:Sinds 25 april 2014. 58 dagen waarvan de laatste 16 'in panne'. Staat zo'n 7500 km op de teller.
zadkine schreef:Kan de poll niet beter veranderen in "jaar van aanschaf"....dan blijft deze stem, totdat je een andere koopt tenminste, geldig.
Nee hoor! Het hoofdonderwerp is "R....RT kopen ja of nee?" En dat heeft je neef uiteindelijk toch gedaanAxolotl schreef:5 maanden en een paar dagen. Inmiddels 7500 km gereden, en hij gaat steeds beter "passen". Het is echt wel even wennen als je altijd 4-cylinders hebt gereden (Honda's, Suzuki's en een K1100RS).
Wel leuk trouwens: met twee neven naar de Moezel geweest. Eén op een R1100S. Hij vond de RT eerst niet zo, maar na twee dagen: "Hm, toch wel mooi hoe die koffers geïntegreerd zijn op zo'n RT." Een paar weken later heeft hij proefgereden bij een dealer op een RT, om te kijken of dat wat voor hem was. En inmiddels is de kogel door de kerk en stapt hij binnenkort ook over. Kennelijk werkt RT-rijden aanstekelijk... :)
Oei, dit is een beetje off-topic, hopelijk kom ik er mee weg......
Axolotl schreef:@erteetje: die conclusie klopt niet helemaal: de vraag is hoe lang je huidige RT in je bezit is, niet hoe oud je huidige RT is. Aangezien die dingen meestal wel een paar jaar meegaan :) , zijn het niet allemaal nieuwe RT's. En dat over de crisis: tja, laten we het hopen....
Zeker waar! Als er nou in de hele economie zo wordt geïnvesteerd als in RT's, dan hebben we echt een economische oplevingErteetje schreef:Axolotl schreef:@erteetje: die conclusie klopt niet helemaal: de vraag is hoe lang je huidige RT in je bezit is, niet hoe oud je huidige RT is. Aangezien die dingen meestal wel een paar jaar meegaan :) , zijn het niet allemaal nieuwe RT's. En dat over de crisis: tja, laten we het hopen....Je hebt helemaal gelijk
Toch heeft 39% in de afgelopen 12 maanden een andere RT gekocht. En ook de 2e handsjes kosten nog een losse cent. Dat dan weer wel
Dominiq schreef:11 jaar en mijn bezit en 240.000 KM op de teller waarvan ik er bijna 220.000 op heb gereden.
Daar droom ik nog van. 240.000 KM plezier!japachap schreef:Dominiq schreef:11 jaar en mijn bezit en 240.000 KM op de teller waarvan ik er bijna 220.000 op heb gereden.![]()
All hail the Beemer Queen! Respect, Dominique, respect... :mrgreen:
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!