(Eerdere berichten zijn niet verwijderd)
Om af te trappen; mijn teller staat op ongeveer 44.430 KM.

Moderator: RT_Patrick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Uhh... nee, moet dat ? :lol:HansD schreef:Wat weinig joh, (willem en anderen). Jullie rijden toch wel elke dag???Willem Rietveld schreef:Hallo, mijn beemer staat nu op 43.000 (1995).
gr. Willem.![]()
Hans
marcanon schreef:Op de mijne staat nu 33.000. Zelf 7 weken geleden gekocht met 31.000 op de teller.
Betekent dat nou dat ik nog niet bove de 3000 toeren moet komen omdat ik em nog aan het inrijden ben :;
marco
Zijspan???? Heb ik hier nog niet eerder gezien/gehoord.PaulRS schreef:Hoi.
Laatste stand is van half december, 151000, R1100 bj 04-00.
Sindsdien wel alweer 5-6000 op het zijspan![]()
Groeten, Paul.
Gert schreef:Hallo Iedreen,
Heb me gisteren pas geregistreerd. Ben misschien de enige Belg op dit forum.
In december 2008 RT 1100 gekocht met 14.000KM. Heb er nu 14.500KM, maar ja we hadden ook een strenge winter hè ! Binnen kort zal de km-stand wel aandikken.
Groetjes,
Gert
dhr schreef:Een nieuw rijpaard met een nieuwe stand: 65.000
mlampie schreef:inmiddels 164.000 en een beetje.
Afgelopen week even naar belgie en zondag even naar valkenburg geweest,
mlampie schreef: Heb de poll nog niet gezien.
PaPinkelman schreef:Kilometerstand nu: ruim 31.000, bouwjaar 2000 (dus dat gemiddelde moet nog omhoog kunnen :lol: )
Ja, natuurlijk! Veel bochten en af en toe een beetje flink gasgeven...of bedoelde je dat nietdhr schreef:kun je wel zeggen, die is nog niet echt los![]()
Doe je voorzichtig met inrijden? :lol:
Garfield schreef:in april dit jaar stond de teller op 100622. Nu, ruim 2 maanden verder, op 105087. Time
In principe wel, tenzij het glad is of dat er zout op de weg ligt. Maar omdat ik in de winter zelf verantwoordelijk ben voor de gladheidsbestrijding in de provincie, weet ik waar er gestrooid isdhr schreef:Nou dan kom je ook wel aan je kilometers![]()
Ook in de winter van de partij:
Garfield schreef:in april dit jaar stond de teller op 100622. Nu, ruim 2 maanden verder, op 105087. Time
mlampie schreef:inmiddels al weer 167.000.....
Kijk , dat brengt het gemiddelde meer naar mijn kant (inmiddels 115.000)umbrella schreef:Hallo allemaal,
Mijn 1100RT ('96) heeft inmiddels 104000 op de teller staan.
Rijdt nog als nieuw!
Gr.
Alexander