In de mist rijden is inderdaad geen sinecure voor een motorrijder;
Waarschijnlijk heb je geen mistachterlicht gemonteerd op je motor?
Ik weet dat het optioneel was op de 1150RT, maar toch kom ik die weinig tegen met mistachterlicht.
De standaard achterlicht (dimlicht) van de 1100RT & 1150RT is in mijn optiek vaak werkelijk een gloeiende spijker.
Hou dus ook het verkeer achter je in de gaten, gebruik eventueel je remlicht als je meent dat het achterop komende verkeer je niet ziet (lees: groot snelheidsverschil).
Als het zicht echt werkelijk te veel af neemt, overweeg eventueel je alarmlichten te gebruiken als je geen verkeer waarneemt en je rijdt in the middle of nowhere.
Als je een hesje hebt met retroreflecterende strepen zou ik die zeker dragen.
Hopelijk heb je ook Black ScotchLite (o.i.d.) op je koffers e.d.?
Denk niet alleen aan je profiel van achteren maar ook opzij.
Als je kruispunten nadert in dichte mist, stop liefst altijd en luister heel goed of je verkeer hoort en dan ziet, liever voorrang weggeven dan dat je opeens op een motorkap ligt o.i.d.
Gebruik je grootlicht heel spaarzaam, bij mist wordt anders je zicht 1 grote witte muur.
Het beste advies is al gegeven, bij dichte mist is het wellicht verstandiger om niet op de motor te gaan rijden.