Er zit een parkeerplaats bij op eigen terrein, het is helaas echter geen 'echte' garage - mijn

Al goooglend deze gevonden, en dit lijkt me wel wat:

Heeft iemand ervaringen met dit type motorstalling, of een andere/betere/goedkopere suggestie ?
Moderator: RT_Patrick
Eens, maar met wat grindtegels in de hoek (of stiekem toch een bout de grond in) zal dat wel meevallen. Daarbij is de parkeerplaats op een met hekken afgesloten binnenterrein waar alleen bewoners kunnen komen. En het is een stuk handiger (ook duurder, dat wel) dan een losse hoes. Wel nog even kijken hoe makkelijk de RT nog op de middenbok is te krijgen.....J vd B te V schreef:Maar je moet wel dat ding na gebruik ergens kunnen opbergen
En wat betreft de afmetingen:Een grote ventilatie-opening aan de voorzijde verhindert de opbouw van condens door temperatuurschommelingen onder de vouwgarage.
Nee, dat is gelukkig niet zo. Op het parkeerterrein heb je je eigen, genummerde plaats die bij het specifieke appartement behoort (splitsingsakte). Die buurman staat dan dus op mijn terrein, en heeft daar niets te zoeken. Ik kreeg overigens niet de indruk dat de motoren die er staan dagelijks gebruikt worden.....RT1 schreef: t is toch een algemene parkeerplaats voor de bewoners,
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!