Er zit een parkeerplaats bij op eigen terrein, het is helaas echter geen 'echte' garage - mijn
 staat dus nog steeds zo goed als buiten. Ik ben na een jaar of vijf rommelen met hoezen dat wel een beetje zat, en wil een alternatief. Plaatsen van een afdak zal hoogstwaarschijnlijk wel op verzet van VVE e.d. stuiten of bij voorbaat al verboden zijn, en de motoren die er nu staan hebben allemaal ook een hoes.
 staat dus nog steeds zo goed als buiten. Ik ben na een jaar of vijf rommelen met hoezen dat wel een beetje zat, en wil een alternatief. Plaatsen van een afdak zal hoogstwaarschijnlijk wel op verzet van VVE e.d. stuiten of bij voorbaat al verboden zijn, en de motoren die er nu staan hebben allemaal ook een hoes.Al goooglend deze gevonden, en dit lijkt me wel wat:

Heeft iemand ervaringen met dit type motorstalling, of een andere/betere/goedkopere suggestie ?

( t is toch een algemene parkeerplaats voor de bewoners, denk inderdaad dat de VVE wel een bezwaar zal opwerpen
  ( t is toch een algemene parkeerplaats voor de bewoners, denk inderdaad dat de VVE wel een bezwaar zal opwerpen![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)