Ik denk dat niet veel van jullie hetzelfde Navigatiesysteem hebben als onderschrijver , toch wil ik een poging wagen om hier mijn probleem neer te schrijven.
Sinds kort heb ik geleerd om Gps routes vanaf internet in te laden , en dat werkt mooi! en ook kan ik zelf routes maken in Itn Converter vind ik ook heel leuk om te doen, maar wat is nu mijn probleem?
Regelmatig als ik een mooie route ingeladen heb,en ik hem de opdracht geef, Neem deze Rit, dan gaat hij de rit berekenen!!! maar...... dan komt er letterlijk op mijn schermpje te staan---Voertuig kan niet vanaf uw startlocatie rijden???? Verander uw startlocatie.
Terwijl ik een andere keer volgens mij de route op precies dezelfde manier maak, en dan doetie het gewoon :-)
Nog even voor de duidelijkheid ( lijst met viapunten staan er keurig in dus hij heeft de route dan wel ingeladen, dus heb ik dan de startlocaties al diverse keren veranderd maar hij blijft dan antwoorden Voertuig kan niet vanaf uw startlocatie rijden???? Verander uw startlocatie
k vind dit een heel vervelend probleem
Wie heeft de oplossing voor dit apparaat

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)