Beantwoord: Telefoonhouder voor navigatie

Garmin, TomTom of toch maar een routerol

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Berent-beau

Beantwoord: Telefoonhouder voor navigatie

Ongelezen bericht door Berent-beau »

Forummers,

Ik zie allemaal mooie navigatie apparatuur voorbij komen, maar om eerlijk te zijn vind ik het allemaal aan de dure kant. Is het ook mogelijk om een Telefoonhouder te plaatsen op de -1150- en dan met de telefoon te navigeren?

Ik snap dat je dan geen routes kunt inladen, maar het gaat er mij om, om de eindbestemming te kunnen vinden.

Graag zou ik iets willen hebben dat ook nog makkelijk te monteren is (ik ben totaal niet handig). Iemand een idee? Ik heb al wat gegoogled, maar kon niets vinden.

De telefoon betreft een Samsung Galaxy ace plus, hij is van het werk dus risico van nat worden is niet voor mij :lol:

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groeten,
BB
Inspector Gadget

Re: Telefoonhouder voor navigatie

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Qua houder adviseer ik je de RAM Mount X-Grip;
http://www.rammount.com/NewProducts/ezx ... fault.aspx

[media]Irh8stSyWAs[/media]

[media]kUh08JQNFv4[/media]
Hans Vaessen
Type: Ik heb een andere motor
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Wierden

Ongelezen bericht door Hans Vaessen »

RAM heeft ook houders specifiek voor de Iphone. Zie ook http://snelbalie.gps.nl/shop/acc/ram_houders
Groet!

Hans Vaessen
www.mrgps.nl
Ghostrider

Ongelezen bericht door Ghostrider »

Hoi, ik heb toevallig vandaag gewoon een houder gekocht voor de Tom Tom one die ik al had en de houder die er achter moet gewoon boven de k.m teller vast geschroefd . Tom Tom erin en klaar , werkt perfect en is voor mij de goedkoopste oplossing . Houder was 7 euro en een Tom Tom one heb je al voor 50 euro op marktplaats .
Al die andere systemen zijn mij te duur , moet wel leuk blijven .

Gr. Richard

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: GPS en navigatie”