Een gratis forum voor iedereen die van BMW Motorrad houdt. Hier deel je informatie, ervaringen en ritverhalen met andere BMW Motorrad-liefhebbers. Of je nu rijdt of fan bent, je bent welkom!
Dit kwam ik vandaag tegen. De man is zeker zo gek op zijn werk dat hij, met zijn been in gips, hoe dan ook er wil komen. Maar of het nu wel zo veilig is om met krukken in je rugtas te rijden????
:shock: WTF ??
Ik zou bijna hopen dat-ie door een VROS (of nog liever: Blik op de Weg) van de weg wordt gehaald en als voorbeeld hoe het niet moet aan de 'schandpaal' genageld. Maar als hij nergens te hard rijdt zal hij eigenlijk nooit in aanraking komen met het gezag.....
Groets, GerbeRT
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
Oh, hemeltje lief! Wat zijn er toch bijzondere mensen op deze planeet... Vooral die krukken die mijlen ver uit zijn rugtas omhoog steken... ... Wil51, bedankt dat je dit op de vrijdagmiddag met ons hebt willen delen!
Ik ben wegens een aantal operaties aan linkerbeen en beide schouders behoorlijk ervaringsdeskundige al zeg ik het zelf.
Ik ben tijdens dat soort blessures altijd door een taxi van en naar werk vervoerd.
Je mag gewoon NIET zelf rijden. Punt.
Ik rij in mijn koekblik automaat en heb dus geen linker been nodig. Maar het mag/mocht niet van de verzekering. Alleen als je toestemming van de behandelend arts hebt.
En die geeft dat niet wegens zijn aansprakelijkheid.
Verder is het aso gedrag van deze bestuurder. Wat breng je een andere weggebruiker wel niet voor letsel aan bij een botsing.
En blik op de weg zet dit soort huf#@$rs nog eens extra in het zonnetje door ze nog eens thuis op te zoeken en hun uitgebreid zendtijd te geven.:shock::shock: