Afgelopen vrijdag heb ik een prachtige

Hiervoor ik heb ik allerlei motoren gehad, mijn vorige was een Ducati ST2, een supermachine, echter hoe geweldig hij technisch ook was, ik werd knettergek van de wind en turbulentie om mijn helm. Dat is met de BMW een stuk beter, en straks helemaal weg, want er komt een hoger scherm op. Tja, mijn Duc was echt geweldig, maar door de turbulentie ging het motorrijplezier weg. Nu weer terug!!!
Op goed geluk ben ik vrijdagmorgen om 8.00 uur in Breda de trein in gestapt, op weg naar Leeuwarden, waar de BMW te koop stond. Ik was wat twijfelachtig, de prijs was goed, maar ja, zou het wat zijn en wat zou ik kopen? Een kat in de zak of een heerlijke motor? Het lijkt vooralsnog dat laatste te zijn!
Zaterdagochtend de motor gewassen, gepoetst, vertroeteld en lekker stukje gaan toeren. Heerlijk. Wel even wennen, maar fijn!
Over mijzelf: ik woon in Breda, ben 35, onderwijsmanager, levengenieter, trotse nieuwe BMW

Binnenkort een andere helm kopen, er is een hogere ruit naar me onderweg en laat het grote genieten maar komen!

Groet, M'thijs