Links onder het zadel zat dan weer geen aansluiting. Zal het wisselgeld zijn. Heb ik er later alsnog onder gemaakt, origineel BMW onderdeel aan al daar liggend kabeltje geprikt en klaar na half uurtje werk (maar dat kwam omdat de M6 boutjes telkens uit mn vingers schoten, koud in mn garagebox in januari...)
Een

Ik wil mijn navi met een kort kabeltje met stekker kunnen inpluggen en snel weer kunnen verwijderen.
Er moet dus een standaard BMW/Hella stopcontact met klepje op het dashboard komen als ik strax een

Kan iemand zeggen of er daarvoor van een bestaande draad kan worden afgetapt of iets wat er bijvoorbeeld al ligt voor radio kan wordne gebruikt of wellicht zelfs af-fabriek al is voorzien voor navi (las ik in een ander draadje iets over)? Ik ben een zeikerd, ga liever niet in bestaande bedrading knippen (gaat uiteindelijk ooit storing geven) maar koppel liefst op bestaande connectoren zodat ik eea ook weer netjes kan verwijderen.
En, niet onbelangrijk, aan welke kant van de tellers is het meeste plaats voorhanden voor een accessoirestopcontact (vooral eràchter voor de draadjes...)?
Ik kan nu zelf nog niets uitproberen, de gewenste

Feauteautjes zeggen natuurlijk het meest