Kan iemand zeggen wat dit kan zijn of moet ik naar de garage?

Moderator: RT_Patrick
Inspector Gadget schreef:
Gele driehoek & "EWS !" -> startblokkering, sleutel wordt niet herkent om starting te kunnen doen.
G.
Ik kwam het hier juist posten maar het was dus waarschijnlijk de bandendruk!Inspector Gadget schreef:Als het oliepeil te laag is, krijg je meestal in het dashboard ook te zien "oil" en de beroemde <!>"
Als het oliepeil echt te veel gezakt is, krijg je vaak ook het oliekan-symbolliek te zien.
Als je ook nog de (optionele) draadloze bandendruk-systeem hebt, kan je ook daar van meldingen krijgen, als de bandendruk echt veel te hoog of te laag is of er problemen zijn met de sensoren.
Persoonlijk zou ik dat metaal verwijderen en gat repareren of de band vervangen.Er zit al een hele tijd een heeeeeeel klein metalen stukje in het loopvlak van mijn achterband maar ik ga die toch vervangen tegen het begin v/d winter en ik doe dit jaar ook geen grote ritten meer dus ga ik het gat niet 50 keer groter maken om er en wiek in te duwen.
Inspector Gadget schreef:Kortom, het systeem werkt.![]()
En je kunt ook de Gebruikershandleiding downloaden.
En voor de vanaf-februari-2008;
http://www.bmw-motorrad.com/com/en/serv ... x=27&mjx=5
Als dat kleine pinnetje niets voorstelt, zou ik het ook gewoon eruit trekken.ovi schreef:Benji,
het is echt een belachelijk klein pinnetje en aangezien ik de band nog voor de winter ga vervangen en het echt niet de moeite en veel veiliger is van dit te laten zitten dan dat ik er een dikke wiek moet in rammen!
Dat vind ik ook. Meteen eruit en neem geen risico's met veiligheid.Benji schreef:Als dat kleine pinnetje niets voorstelt, zou ik het ook gewoon eruit trekken.ovi schreef:Benji,
het is echt een belachelijk klein pinnetje en aangezien ik de band nog voor de winter ga vervangen en het echt niet de moeite en veel veiliger is van dit te laten zitten dan dat ik er een dikke wiek moet in rammen!
ovi schreef:Er zit toch maar één batterij in?
De OEM batterij is er 1tje met soldeerlipjes, die vast zitten op de batterij (gestanst/punt-gelast) en je ziet in de YT opname de persoon die soldeerlipjes los breken.ovi schreef:En ik zie die kerel ook niets solderen enz. dus wat bedoelen jullie daarmee?
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!