[media]g-Yo_YWrkaY[/media]
[media]baweGitr1FI[/media]
Moderator: RT_Patrick
Ben al vaak in deze landen geweest, wat goedbedoelde tips voor de 'nieuwen' : kijktechniek is het belangrijkste, verder oriënteren op de horizon en niet op het schuine asfalt onder je, dat doet je motor wel en als laatste het parkeren: pas op met afstappen als je schuin staat (beentjes te kort aan één kant!), met de neus berg-op parkeren en gebruik de 1ste versnelling als 'handrem': Hééél vééél plezier gewenstblackers schreef:Binnenkort gaan we Oostenrijk vereren met een bezoekje. Voor mij de 1e ontmoeting met echte bergen; best wel spannend.
Baird schreef:Ben al vaak in deze landen geweest, wat goedbedoelde tips voor de 'nieuwen' : kijktechniek is het belangrijkste, verder oriënteren op de horizon en niet op het schuine asfalt onder je, dat doet je motor wel en als laatste het parkeren: pas op met afstappen als je schuin staat (beentjes te kort aan één kant!), met de neus berg-op parkeren en gebruik de 1ste versnelling als 'handrem': Hééél vééél plezier gewenstblackers schreef:Binnenkort gaan we Oostenrijk vereren met een bezoekje. Voor mij de 1e ontmoeting met echte bergen; best wel spannend.
![]()
Bedankt voor de tipsBaird schreef:Ben al vaak in deze landen geweest, wat goedbedoelde tips voor de 'nieuwen' : kijktechniek is het belangrijkste, verder oriënteren op de horizon en niet op het schuine asfalt onder je, dat doet je motor wel en als laatste het parkeren: pas op met afstappen als je schuin staat (beentjes te kort aan één kant!), met de neus berg-op parkeren en gebruik de 1ste versnelling als 'handrem': Hééél vééél plezier gewenstblackers schreef:Binnenkort gaan we Oostenrijk vereren met een bezoekje. Voor mij de 1e ontmoeting met echte bergen; best wel spannend.
![]()
Vandaag zillertaler hohstrasse gereden. Geweldige ervaring. Voor de motor een makkie, voor de berijder een stukje lastiger. Maar het went snel. Wel oppassen voor loslopend vee. Verder nog even een stukje van de gerlopas gereden. Sommige rijders hebben beduidend meer ervaring. Het lijkt heel wat totdat je wordt ingehaald. Maar ik rij mijn eigen snelheid onder het motto: ' me zelf dood rijden kan altijd nog'blackers schreef:Binnenkort gaan we Oostenrijk vereren met een bezoekje. Voor mij de 1e ontmoeting met echte bergen; best wel spannend.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!