:lol:
Ik heb de BMW Navigator 4 houder verbouwt met een Garmin Zumo 660 kabel en daardoor ook audio-uit.
viewtopic.php?f=40&t=2970
Die "gemodificeerde" audio-uit zit via een mini-jack kabeltje op de MP3-ingang van de BMW radio.
In de stand "Aux In" van de BMW radio kan het overige verkeer ook meegenieten van de aanwijzing op mijn route.
Afhankelijk van je navigatie & druk je op de volume-plus knop voor de herhaaldelijke vrouwelijke stem "Harder, harder". (smilies zijn op; evil grin)
Of, op de BMW Navigator 4, een (in mijn geval) vrouwenstem met "80. 90" etc, ook leuk. (smilies zijn op: grijns)
Maar weer terug naar het onderwerp; (smilies zijn op: knipoog)
Ben het met je eens dat het handiger zou zijn als je ook de BMW Navigator 4/Zumo 660 aan de Bluetooth van de radio kon koppelen, maar via de MP3 ingang van de radio werkt ook prima.
Ik weet niet wat exact je wensen precies zijn, maar als je (bijvoorbeeld) de BMW Radio ook via Bleutooth wilt horen, kan je dat oplossen door een intercom systeem.
Wellicht BMW's intercom systeem, maar die ken ik verder niet. (smilies zijn op: kweenie)
In ieder geval geen zorgen meer waarom het niet werkt zoals je hoopte dat het wel kon werken. (smilies zijn op: knipoog)
Suc6 met het aansluiten & veilige kilometers toegewenst!