thermometer buitentemperatuur

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
bmwalter
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Toch maar overgestapt op een Harley...
Land: nl
Woonplaats of omgeving: nijmegen

thermometer buitentemperatuur

Ongelezen bericht door bmwalter »

Bij een (zeer) koude start leek het alsof mijn buitentemperatuurmeter de geest gegeven had: alleen nog maar streepjes. Paar weken langs bij de dealer, sensor vervangen, nog niks. Advies: kom maar een keer langs om de software te updaten, goed kans dat ie het dan weer doet. Nog niet aan toe gekomen maar tot mijn verbazing had ik zondag weer beeld. Eerst leek de temperatuur te kloppen, later zag ik het met halve graden tegelijk zakken tot -7 graden. Het was fris maar niet zo fris. Later steeg het weer tot meer aannemelijke waarden.

Klinkt dit bij iemand bekend in de oren? Iemand een suggestie wat dit kan veroorzaken en wat ik er aan kan doen?

Het gaat eigenlijk nergens over maar als het er op zit moet het ook werken, vind ik.
Tomos 4L,Zundap KS 50, Matchless 350, Jawa California, R69S, R60-7, Yamaha 920, Yamaha 920 Virago, R100RT, R1100RT, R1150RT, R1200RT, Harley Davidson Road King.
Inspector Gadget

Re: thermometer buitentemperatuur

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Bij de 1200RT zit alles aan de ZFE zo'n beetje, dus ook je buitentemperatuursensor.
Er zijn verdere technische specificaties van bekend, dus wat je zelf eventueel nog zou kunnen proberen is de connector van die sensor ff losnemen, schoonblazen en weer verbinden.

Kan ook inderdaad een kwestie van een software-update zijn. ;)

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”