Gefeliciteerd Nederland

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

japachap
Type: R1150RT
Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Enschede

Gefeliciteerd Nederland

Ongelezen bericht door japachap »

Gefeliciteerd Nederland op jullie nieuw Koning!
De Nederlandse Koningschap is een mooie voorbeeld voor andere landen (ie- England!) en ik vind KWA een sterk, modern en vertrouwbaar opzichter van dit mooie en gezellig land!
_004
(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)

Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
WernerB
Type: R1200RT
Bijz: Midland BT next/TomTom 550
Woonplaats of omgeving: Tholen

Re: Gefeliciteerd Nederland

Ongelezen bericht door WernerB »

Overigens blijkt Elisabeth II nog lang niet van plan te zijn om het voorbeeld van Beatrix te volgen en plaats te maken voor Charles, want haar opmerking toen ze hoorde van de troonswisseling in Nederland was:"....Ah, those Dutchies......".
Nou moet ik zeggen.......ik zie liever meteen William & Kate op de troon........ (Met name Kate doet me iets meer dan Camilla...... ;)

have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB

.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)
Afbeelding
scan
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Everywhere

Ongelezen bericht door scan »

WernerB schreef:Nou moet ik zeggen.......ik zie liever meteen William & Kate op de troon........ (Met name Kate doet me iets meer dan Camilla...... ;)
Je bent zeker geen paardenliefhebber hé :) ...!
japachap
Type: R1150RT
Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
Woonplaats of omgeving: Enschede

Ongelezen bericht door japachap »

scan schreef:
WernerB schreef:Nou moet ik zeggen.......ik zie liever meteen William & Kate op de troon........ (Met name Kate doet me iets meer dan Camilla...... ;)
Je bent zeker geen paardenliefhebber hé :) ...!
:lol:
Ja- het moet helaas dierct overgaan naar Wills en Kate- maar ik vind haar ook niks...
Ik ben gewoon onder de indruk dat Nederland heeft het als eerste gedaan om de volgende generatie op de troon te zetten. Een modern koningschap is niet meer over macht houden tot je sterfsbed, maar moet meer gezien als een hoge ambtenaris baan van welke je mag opeens met pensioen gaan.
(Trouwens- ik ben geen liefhebber van koningschappen, maar ik geloof NL heeft bij de troonwisseling goede gedaan).
(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)

Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”