Hi Hans, dank je en leuk om te horen. Ik moet zeggen dat ik zeker niet ontevreden ben hoor. Het begon allemaal met mijn weblogje op
http://r1100rt.web-log.nl
Toen ik merkte dat er erg veel reacties waren kwam ik op het idee om dit forum op te zetten. Een weblog leent zich niet zo voor HOOR EN WEDERHOOR.
Ook moet ik alle leden complimeteren. Ze zijn bijzonder serieus en enthousiast zodat er nooit 1 bericht wegens 'misbruik' verwijderd werd. Ja een leuk en nuttig forum waar wij als RT1100RT gebruiker ons IJ kwijt kunnen.
Soms wel triest om te lezen dat er leden bij zijn die wat meer pech hebben dan een ander met hun RT. Er zijn in tijden van nood velen die dan met tips komen aandragen en betrokkene een hart onder riem steken. FANTASTISCH !!
Als ik een R1100RT zie denk ik altijd
"zou ie lid van het forum zijn?"
We moeten als R1100RT forumleden maar eens een speciale groet gaan gebruiken. Iets afwijkends dan de normale. Gewoon even zwaaien met het handje misschien? Of een groet met het V-teken? Wie bedenkt een originele RT-zwaai?
Mijn dank gaat naar jullie leden uit. Jullie maken er iets moois van. Willem en Gerardus natuurlijk ook mijn dank voor jullie rol als moderator van dit forum.
We moeten in het voorjaar maar eens een treffen gaan organiseren.
Jos
HansD schreef:Ik wil hierbij de forumbeheerders Jos, Gerardus en Big Willem feliciteren met de 150ste gebruiker! Dat is hard gegaan - kijk maar:
In 7 maanden tijd hebben 150 gebruikers meer dan 140 onderwerpen gestart met meer dan 1200 updates. En daar is in totaal meer dan 58.000 keer naar gekeken.
Hoezo succesvol forum?
Namens mij (en vele anderen, denk ik) bedankt!
Hans