Aanrader: Rondje Harz

Plaats hier je (eigengemaakte) GPS routes

Moderator: RT_Patrick

Gesloten

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Mike Philippens

Aanrader: Rondje Harz

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Ik heb de afgelopen vrije dagen benut om erop uit te gaan met de Beemer. De keuze was erg simpel: ik wilde graag in Duitsland rijden en vond op GPStracks.nl een hele complete Harz tocht voor mijn Garmin. Compleet betekent: aanrijroute, terugrijroute en 2 toertochten. De aanrij- en terugrijroute zijn deels snelweg (om snel in het gebied te komen) en het laatste/eerste stukje is binnendoor. De 2 toertochten ginds zijn +/- 250km en daar doe je op je gemak de hele dag over dus.
Er is zelfs een hotel opgenomen, en daar gaan de toertochten steeds van uit. Je moet dus ofwel de route aanpassen, of steeds naar het hotel rijden, anders doet je navigator dat vanzelf en is de tocht na 5 minuten alweer voorbij (hotel is begin en eindpunt, vandaar...). Het genoemde hotel had maar voor één nacht plek, dus ik ben naar Schlossblick gegaan, waar de motor zelfs binnen kan staan.

De Harz is een heel mooi stukje Duitsland; ik heb ervan genoten. En in het kader van 'this topic is worthless without pics' een impressie:

Blik vanuit mijn hotelkamer om 19:45 (mooiste tijd om mooie plaatjes te maken):
Afbeelding

Onderweg:
Afbeelding

Paardjes:
Afbeelding

Wie geïnteresseerd is in mijn gehele foto-impressie: klik

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Re: Aanrader: Rondje Harz

Ongelezen bericht door Walter »

Gezien de mooie foto's moet het idd een prachtige tocht zijn geweest.
En natuurlijk zat ook het weer mee.

Thanks for sharing!
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Aanrader: Rondje Harz

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

De Harz is het meest idyllische stukje Duitsland dat ik ken. Prachtig om te toeren . . . .
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “GPS Routes”