Stootrubbers voor de zijkoffers

Radio/DVD, voetsteunen, wildfluitjes. valbeugels enz. enz.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

vuurvreter

Stootrubbers voor de zijkoffers

Ongelezen bericht door vuurvreter »

Beste allemaal,

Na de aanschaf van de topkoffer (R1200RT) moest deze natuurlijk in de kleur van de motor gespoten worden omdat dat zo mooi staat.
Omdat de motor 2e hands is aangeschaft, zaten er op de zijkoffers al beschadigingen, dus maar besloten om deze gelijk mee te laten spuiten evenals de 2 frontjes voorop de motor (daar waar de R1200RT stickers zitten).

Nu is het spuitwerk klaar, en de motor ziet er stralend fris uit zonder beschadigingen :D en eigenlijk wil ik dit zo houden.
Nu wil ik mijn zijkoffers voorzien van een soort stootrubber, maar bestaat dit wel :?: ik kon het in iedergeval niet vinden.
Is er iemand die daar het antwoord op weet of er een link naar toe heeft :?:

Ik hoor het wel van jullie.

Hielke

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

blittkit

Re: Stootrubbers voor de zijkoffers

Ongelezen bericht door blittkit »

Hielke,

kijk even op http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/ ... spid=48423" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier vind je rubber stootstrips met bestelnr: kun je ze bestellen bij de hobbyist of siebenrock
in duitsland. Ze zijn er dus wel.

Gr Hans
vuurvreter

blittkit schreef:Hielke,

kijk even op http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/ ... spid=48423" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier vind je rubber stootstrips met bestelnr: kun je ze bestellen bij de hobbyist of siebenrock
in duitsland. Ze zijn er dus wel.

Gr Hans
Hoi Hans,

Bedankt voor de link (ik was eigelijk vergeten dat ik deze link al eens had gehad van jullie :$ ) nu maar even opgeslagen bij de favoriete links.
Tja en eigenlijk zocht ik alleen maar in het Nederlands :O

Groeten

Hielke
HansD
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

Hielke,
Altijd even op Handige R-RT links kijken (onder Handige R-RT links en downloads) ;)
Hans
vuurvreter

HansD schreef:Hielke,
Altijd even op Handige R-RT links kijken (onder Handige R-RT links en downloads) ;)
Hans
Ik zal daar even aan denken de volgende keer.

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: Overige accessoires”