Tevens handschoenen van Eska (Gate Xtrafit GTX) gekocht. Normaal €149,00 - 30% = €104. "Je mag ze voor €99,00 hebben"!
Dus medeforummers.....als je nog spullen nodig hebt! Sla je slag

Moderator: RT_Patrick
Fijn dat je jouw commentaar in de wij-vorm schrijft... Maar ik koop al jaren principieel dingen in een winkel waar ik de mensen de handel gun. Waarom ik dat doe? Ik ben zelf ondernemer en weet hoe vervelend oneerlijke concurrentie voelt. Ik heb het afgelopen jaar heel erg veel last gehad van door Brussel gesubsidieerde concurrentie uit Ierland die op 75% van mijn kostprijs (!) verkoopt. En toch kentert de situatie. Deze Ieren hebben in mijn "wijk" twee orders uitgeleverd en het finaal verprutst op gebied van zowel kwaliteit als after sales. Inmiddels zit ik met mijn "dure" ongesubsidieerde handel tot ver na de zomer vol... Uiteindelijk gaat kwaliteit het wel redden, alleen jammer dat er eerst veel ondernemers slachtoffer moeten worden. Laten we de ondernemers (die hun best doen en die we graag willen houden) dus gewoon handel gunnen, ook al kost het misschien een paar procentjes meer...Jekihero schreef:(dé-)motivatie geplukt van hun site;
Het is triest, heel triest. Maar niet treuren, we doen het idd gewoon allemaal zelf.
Uitzoeken en passen in een goed gesorteerde winkel, vervolgens kopen voor de laagste prijs bij een internetshop.
Ronald
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!