Piepje bij stationair toerental
Moderator: RT_Patrick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Piepje bij stationair toerental
Hallo RT rijders,
Horen jullie ook een piepje bij stationair draaien van jullie R1100RT?
Ik hoor het af en toe vooral als de motor goed warm is.
Heb gisteren bijna topsnelheid gereden en bij het wachten voor het stoplicht was het piepje meer hoorbaar.
Heb zelf het gevoel dat de zuigers een slag maken en door die beweging ergens een piep veroorzaakt.
Graag jullie mening hierover.
Alvast bedankt voor de reactie.
Horen jullie ook een piepje bij stationair draaien van jullie R1100RT?
Ik hoor het af en toe vooral als de motor goed warm is.
Heb gisteren bijna topsnelheid gereden en bij het wachten voor het stoplicht was het piepje meer hoorbaar.
Heb zelf het gevoel dat de zuigers een slag maken en door die beweging ergens een piep veroorzaakt.
Graag jullie mening hierover.
Alvast bedankt voor de reactie.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
- PaulRS
Re: Piepje bij stationair toerental
Hoi.
Kijk eens, of laat kijken naar de generatorsnaar.
Als dat ding wat ouder wordt, of als de spanning wat laag is, laat deze ook graag een piepje horen.
Groeten, Paul.
Als dat ding wat ouder wordt, of als de spanning wat laag is, laat deze ook graag een piepje horen.
Groeten, Paul.
Geht net, gibbet net.
Mee eens.PaulRS schreef:Hoi.
Groeten, Paul.
Gr,
Kenny
Bedankt Paul en Kenny, zal de generatorsnaar op de juiste spanning laten controleren.
vr gr Alex
vr gr Alex
- Kees BMW
Hallo,
Ik zie dat je motor een kleine 40000KM gereden heeft,BMW heeft vorig jaar in een schrijven aanbevolen de riem bij 40000Km te vervangen.Dit om voor tekomen dat je riem eerder kapot gaat dan de eerder aangegeven 60000Km,dit hebben ze dus gedaan om als je riem stuk gaat de Hallgever ook kapot is.Hier zijn dus enkele gevallen van bekent,dus dat wordt dan een nieuwe riem.
Succes,
Ik zie dat je motor een kleine 40000KM gereden heeft,BMW heeft vorig jaar in een schrijven aanbevolen de riem bij 40000Km te vervangen.Dit om voor tekomen dat je riem eerder kapot gaat dan de eerder aangegeven 60000Km,dit hebben ze dus gedaan om als je riem stuk gaat de Hallgever ook kapot is.Hier zijn dus enkele gevallen van bekent,dus dat wordt dan een nieuwe riem.
Succes,
Kees BMW
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht