topkoffer gs 1150 op r1100rt
Moderator: RT_Patrick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
topkoffer gs 1150 op r1100rt
ik heb via internet een topkoffer gekocht voor mijn r1100rt. De verkoper gaf aan dat hij voor de gs1150r was, maar ook paste op de 1100 rt. Nou helaas niet dus. Nu geeft de verkoper aan dat je met een bepaalde bevestigingsplaat de 1100 rt hier wel geschikt voor kan maken.
Weet een van jullie of dit klopt en hoe ik er aan kan komen?
anders moet ik die topkoffer weer in de verkoop doen, want zo heb ik er niets aan.
anders moet ik die topkoffer weer in de verkoop doen, want zo heb ik er niets aan.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
- BeemerBert
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute
Re: topkoffer gs 1150 op r1100rt
Mijn tip:prhg schreef:ik heb via internet een topkoffer gekocht voor mijn r1100rt. De verkoper gaf aan dat hij voor de gs1150r was, maar ook paste op de 1100 rt. Nou helaas niet dus. Nu geeft de verkoper aan dat je met een bepaalde bevestigingsplaat de 1100 rt hier wel geschikt voor kan maken.
Snel doorverkopen en op zoek naar een echte, dat blijft het mooist.
http://link.marktplaats.nl/246969171" onclick="window.open(this.href);return false;
Een andere bevestigingsplaat kost ook al snel 50-60 euru

Groet, Bert
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1426 Weergaves
-
Laatste bericht door Miky-Biky
-
- 3 Reacties