Groeten, Stefke
TouchBB foutmelding
Moderator: RT_Patrick
- stefke
- Type: R1100RT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: veluwe
TouchBB foutmelding
Sinds enkele weken kan ik het forum niet meer bereiken via de TouchBB app op mijn iPhone. Ik heb alle instellingen gecontroleerd, maar hij blijft melden dat de server niet bereikt kan worden. Zijn er anderen die hier ook last van hebben, of een oplossing weten
Groeten, Stefke
Groeten, Stefke
Groet, Steven
-
RhanRT
Re: TouchBB foutmelding
geen idee Stef, wij gebruiken Tapatalk (gratis versie) en die werkt goed.
groet,
Han
groet,
Han
- Hazeldonk
- Type: R1200RT
- Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Dordrecht
- Contacteer:
Sinds kort ook aan de iPhone en heb over dit,Tapatalk, onderwerp een vraag: "is het echt DE manier om mobiel op het forum te zijn"? Is niet helemaal gratis maar als het maar aan de verwachtingen voldoet.RhanRT schreef:geen idee Stef, wij gebruiken Tapatalk (gratis versie) en die werkt goed.
groet,
Han
Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
-
RhanRT
Hazeldonk schreef:Sinds kort ook aan de iPhone en heb over dit,Tapatalk, onderwerp een vraag: "is het echt DE manier om mobiel op het forum te zijn"? Is niet helemaal gratis maar als het maar aan de verwachtingen voldoet.RhanRT schreef:geen idee Stef, wij gebruiken Tapatalk (gratis versie) en die werkt goed.
groet,
Han
Ben
Ja absoluut Ben, via Tapatalk krijg ik alle nieuwe postingen van het forum binnen (en kan ze beantwoorden) kan kiezen voor elk forum-topic, heeft een zoek functie en zie mijn pb-mail.
Dus helemaal compleet.
groet,
Han
- stefke
- Type: R1100RT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: veluwe
Ik heb inmiddels ook Tapatalk, maar TouchBB was handiger toen hij nog werkte... Bij Tapatalk doet mijn zoekfunctie het niet. De rest werkt prima.
Groet, Steven
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht