Strenge agent in Duitsland

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Gesloten

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

BeemerBert
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute

Strenge agent in Duitsland

Ongelezen bericht door BeemerBert »

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Mike Philippens

Re: Strenge agent in Duitsland

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Beetje flauw. De Duitse agent werd niet getreiterd. Het optreden van die agent in NL is niet correct, maar vanuit menselijk oogpunt wel te begrijpen. Eens is de maat vol, en dat punt was blijkbaar bereikt.
BeemerBert
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute

Ongelezen bericht door BeemerBert »

Mike Philippens schreef:Beetje flauw. De Duitse agent werd niet getreiterd. Het optreden van die agent in NL is niet correct, maar vanuit menselijk oogpunt wel te begrijpen. Eens is de maat vol, en dat punt was blijkbaar bereikt.
Dan kan aanhouden een optie zijn toch ?
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Aanhouden? Moet ie em wel eerst in z'n kippennekkie vatten . . . .
Maar alle gekheid op een stokje. Ik denk dat die diender maar eens lekker een tijdje op vakantie moet anders redt ie z'n pensioen niet.
BeemerBert schreef:
Mike Philippens schreef:Beetje flauw. De Duitse agent werd niet getreiterd. Het optreden van die agent in NL is niet correct, maar vanuit menselijk oogpunt wel te begrijpen. Eens is de maat vol, en dat punt was blijkbaar bereikt.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Mike Philippens

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

BeemerBert schreef:
Tuurlijk, maar hij kreeg die draken niet te pakken. Op die scootertjes ben je veel sneller door die straatjes en tussen paaltjes door enzo.
Agent is idd toe aan vakantie, maar ik vrees dat door zijn inmiddels publieke optreden hij wel eens gedwongen op vakantie gestuurd kan worden. Ik bedoel: je wapen achter je op de grond gooien...niet echt slim...

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”