Benzinefilter
Moderator: RT_Patrick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Benzinefilter
Daar ik soms al eens last heb van stilvallen na een tankbeurt vermoed ik dat deze filter verstopt is.
Gr
Luc
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Re: Benzinefilter
Het lijkt me stug dat ze aan dit stuk veel hebben veranderd maar kan altijd natuurlijk..... Zie pagina 180 voor een weergave, normaal gesproken zit het toch echt in de tank vlakbij bij de pomp. Leuk klusje voor als je lekker wilt ruiken!
Groeten,
Stoffel
- PaulRS
Ken de 1200 niet van zo dichtbij, maar een brandstoffilter moet toch te vinden zijn, lijkt me.
Als je de slangen volgt, moet je hem ergens tegenkomen.
Groeten, Paul.
ik vraag me af of er uberhaubt we eentje inzit?
Ik heb het vroeger nog veranderd bij mijn 1100 en 1150,de vlotter en toebehoren is een volledig ander concept geworden.
Gr
Luc
- PaulRS
Geen filter meer? ok :roll:
Kijk dan eens naar de aansluitingen van de pomp, bij de GS een zorgenpunt.
Groeten, Paul.
Stoffel
Volgens BMW moet deze nooit worden vervangen.
Als je dan eens vervuilde benzine tankt zit je met een kostenplaatje van om en bij de 430€
Heb hier een link met een verslagje van een langduurtest
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 75#p272675" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 2621 Weergaves
-
Laatste bericht door Ton1959
-
- 6 Reacties