De vraag die op komt is, heeft iemand ervaring met een gerepareerde band en zo ja welke? Of is jullie mening vervangen die band! Het is nogal vervelend om na een maand met een band te hebben gereden alweer een nieuwe er onder te moeten doen.

Ben
Moderator: RT_Patrick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Zelf heb ik met mijn vorige motor tot 2 maal toe de pech gehad na luttele kilometers een ongewenst object in mijn achter en ook de voorband aan te treffen.Hazeldonk schreef:heeft iemand ervaring met een gerepareerde band
Ben ik ook al een keer geweest. Goede tent, en een goede prijs.Pieter schreef:Luitjes het is wat betrefd banden zeker de moeite waard om
even een offerte te vragen bij SABRA in tiel.
Zelf ook meerdere malen met zo'n plakker mijn achterband laten repareren. Heb daar nooit problemen van ondervonden. Leuk detail is wel dat ik met mijn Triumph (100.000km) elke achterband lek is geweest. Daarna kocht ik mijn 1100RT en nu de 1200RT en ik heb geen lekke band meer gehad. Jij noemt het mogelijk toeval, maar wie weet spingt die spijker wel opzij als die een RT ziet aankomen (oke, niet bij iedereen dusDe andere 2 lekke banden zijn hersteld met een plakker, mijn bandenboer verzekerde mij dat dit de band bijna zo sterk maakt dan dat ie ooit was. De band moet hiervoor van de velg, de binnenzijde opgeruwd en de plakker erop gevulkaniseerd worden, waarna er nog een fijn laagje (rubber?) gesmeerd wordt.