leeftijd motorrijbewijs verlagen?

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Gesloten

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

dhr
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

leeftijd motorrijbewijs verlagen?

Ongelezen bericht door dhr »

NU.nl, 01-04-2009
AMSTERDAM - De Koninklijke Nederlandse Motorrijders Vereniging KNMV) pleit ervoor de aanvangsleeftijd voor motorrijders aan te passen. Het rijbewijs zou van 18 naar 17 jaar moeten worden verlaagd.

Volgens de KNMV zullen critici er voor waarschuwen dat er meer ongelukken kunnen gebeuren
.

Afbeelding
Ik zou denken, als je ziet hoe er door de jongelui op de scootertjes wordt gescheurd, dat we de leeftijd zouden moeten verhogen. :shock:
Of heeft de KNMV een ledenaantalprobleem en proberen ze dat zo op te lossen? :$
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Wildripper
Type: R1200RT
Land: Tsss echt niet

Re: leeftijd motorrijbewijs verlagen?

Ongelezen bericht door Wildripper »

Lijkt mij gewoon een 1 april grap. En pakken ze zo weer wat aandacht.
Zümo XT
dhr
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Contacteer:

Re: leeftijd motorrijbewijs verlagen?

Ongelezen bericht door dhr »

Aan 1 april heb ik ook gedacht, maar daar voor vond ik het weer niet absurd genoeg voor, en deze discussie heeft al eerder gespeeld, net zo als de discussie om met een B rijbewijs het rijden op lichte motoren toe te staan. Net zo als in andere landen. Daar lijkt dit ook een beetje op
Wildripper schreef:Lijkt mij gewoon een 1 april grap. En pakken ze zo weer wat aandacht.
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”