kado idee?

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

JoJothefirst
2024
2024
Type: R1200RT
Bijz: zumo XT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Groningen

kado idee?

Ongelezen bericht door JoJothefirst »

Ik ben op zoek naar een leuk, motor-gerelateerd kleinigheidje dat je iemand kunt geven wanneer die geslaagd is voor het A-rijbewijs. Eigenlijk iets dat bijvoorbeeld handig van pas komt als je motor rijdt, want na het rijbewijs halen hoort natuurlijk wel een stimulans om ook een motor te kopen ;) Het zou een kleinigheidje moeten zijn, dus een Garmin Zumo betaalt die persoon zelf maar :( (15 of 20 euri past nog binnen het budget). Maar.... ik heb al wat op internet gezocht, ik heb hier op het forum gezocht, en ik kan tot nu toe nog niet iets vinden _001 .
Is er iemand die een ideetje :idea: heeft :?: Helaas, voor de newborn motorrijder dan, hoef ik niet aan te komen met een forumpetje of -sticker oid, want een RT gaat het in eerste instantie niet worden _002 .
Ik ben zeer benieuwd.
[groet]

JoJo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
HansD
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: kado idee?

Ongelezen bericht door HansD »

JoJothefirst schreef:Ik ben op zoek naar een leuk, motor-gerelateerd kleinigheidje dat je iemand kunt geven wanneer die geslaagd is voor het A-rijbewijs. Eigenlijk iets dat bijvoorbeeld handig van pas komt als je motor rijdt, want na het rijbewijs halen hoort natuurlijk wel een stimulans om ook een motor te kopen ;) Het zou een kleinigheidje moeten zijn, dus een Garmin Zumo betaalt die persoon zelf maar :( (15 of 20 euri past nog binnen het budget). Maar.... ik heb al wat op internet gezocht, ik heb hier op het forum gezocht, en ik kan tot nu toe nog niet iets vinden _001 .
Is er iemand die een ideetje :idea: heeft :?: Helaas, voor de newborn motorrijder dan, hoef ik niet aan te komen met een forumpetje of -sticker oid, want een RT gaat het in eerste instantie niet worden _002 .
Ik ben zeer benieuwd.
[groet]

JoJo
Wat dacht je van een haaks ventiel, een bandendrukmeter, en ledlamp voor onderweg, een geel hesje, dodehoekspiegeltje, grip puppies.....?
Bostich10

Ongelezen bericht door Bostich10 »

JoJothefirst schreef:Ik ben op zoek naar een leuk, motor-gerelateerd kleinigheidje dat je iemand kunt geven wanneer die geslaagd is voor het A-rijbewijs. Eigenlijk iets dat bijvoorbeeld handig van pas komt als je motor rijdt, want na het rijbewijs halen hoort natuurlijk wel een stimulans om ook een motor te kopen ;) Het zou een kleinigheidje moeten zijn, dus een Garmin Zumo betaalt die persoon zelf maar :( (15 of 20 euri past nog binnen het budget). Maar.... ik heb al wat op internet gezocht, ik heb hier op het forum gezocht, en ik kan tot nu toe nog niet iets vinden _001 .
Ik ben zeer benieuwd.
[groet]

JoJo

Toegangskaartjes voor de motor beurs ?? (of een tegoedbon daarvoor)

Groet (en succes)
B10
Benji
Type: R1150RT
Land: België
Woonplaats of omgeving: Limburg

Ongelezen bericht door Benji »

Een helmmuts uit coolmax.
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
rob55
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: 1200GS 2008 Blauw
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Grave

Ongelezen bericht door rob55 »

Een OV-chip kaart? ;) Of een ANWB lidmaatschap... :idea:

[groet] Rob -1150-
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

KNMV dan toch zeker...
JoJothefirst
2024
2024
Type: R1200RT
Bijz: zumo XT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Groningen

Ongelezen bericht door JoJothefirst »

Bedankt voor het meedenken en de tips. Een helmmuts was misschien net iets te veel van het goeie, maar bracht me wel op het idee om een kol te kopen. Mooie kol voor een betaalbare prijs. _004

[groet]

JoJo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”