Is er iemand die een ideetje

Ik ben zeer benieuwd.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
JoJo
Moderator: RT_Patrick
Wat dacht je van een haaks ventiel, een bandendrukmeter, en ledlamp voor onderweg, een geel hesje, dodehoekspiegeltje, grip puppies.....?JoJothefirst schreef:Ik ben op zoek naar een leuk, motor-gerelateerd kleinigheidje dat je iemand kunt geven wanneer die geslaagd is voor het A-rijbewijs. Eigenlijk iets dat bijvoorbeeld handig van pas komt als je motor rijdt, want na het rijbewijs halen hoort natuurlijk wel een stimulans om ook een motor te kopenHet zou een kleinigheidje moeten zijn, dus een Garmin Zumo betaalt die persoon zelf maar
(15 of 20 euri past nog binnen het budget). Maar.... ik heb al wat op internet gezocht, ik heb hier op het forum gezocht, en ik kan tot nu toe nog niet iets vinden
.
Is er iemand die een ideetjeheeft
: Helaas, voor de newborn motorrijder dan, hoef ik niet aan te komen met een forumpetje of -sticker oid, want een RT gaat het in eerste instantie niet worden _002 .
Ik ben zeer benieuwd.
![]()
JoJo
JoJothefirst schreef:Ik ben op zoek naar een leuk, motor-gerelateerd kleinigheidje dat je iemand kunt geven wanneer die geslaagd is voor het A-rijbewijs. Eigenlijk iets dat bijvoorbeeld handig van pas komt als je motor rijdt, want na het rijbewijs halen hoort natuurlijk wel een stimulans om ook een motor te kopenHet zou een kleinigheidje moeten zijn, dus een Garmin Zumo betaalt die persoon zelf maar
(15 of 20 euri past nog binnen het budget). Maar.... ik heb al wat op internet gezocht, ik heb hier op het forum gezocht, en ik kan tot nu toe nog niet iets vinden
.
Is er iemand die een ideetjeheeft
: Helaas, voor de newborn motorrijder dan, hoef ik niet aan te komen met een forumpetje of -sticker oid, want een RT gaat het in eerste instantie niet worden _002 .
Ik ben zeer benieuwd.
![]()
JoJo
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!